quote:Op donderdag 17 april 2008 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de acoustische wel. daar zit een gat in
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
maar ik had het niet tegen jouquote:
er kan wel een gruwelijke idioot zo'n ding bedienenquote:
Waarom dan wel tegen mij?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik had het niet tegen jou
Ik wil je wel in actie zienquote:Op donderdag 17 april 2008 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik
Maar als je mij in actie ziet, wil je niks anders meer
Maar ik krijg het wel meequote:Op donderdag 17 april 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik had het niet tegen jou
wat wil ze niets anders meer?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik
Maar als je mij in actie ziet, wil je niks anders meer
Dan zul je moeten komen kijken van 't zomer, als het doorgaatquote:
quote:
Dan wil ze alleen mij, duhhhhhhquote:Op donderdag 17 april 2008 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wil ze niets anders meer?
tussen kunnen en willen zit een groot verschilquote:Op donderdag 17 april 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij kunnen remco en roy het niet meer volgen
ik troost je met mijn lollyquote:
Ja daar noem je ook Rijssenquote:Op donderdag 17 april 2008 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zul je moeten komen kijken van 't zomer, als het doorgaat
Hopelijk vindt de gemeente metal geen probleem...in Rijssen is een band verboden wegens "godslasterlijke" tekst
maken we er een meet vanquote:Op donderdag 17 april 2008 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zul je moeten komen kijken van 't zomer, als het doorgaat
Hopelijk vindt de gemeente metal geen probleem...in Rijssen is een band verboden wegens "godslasterlijke" tekst
MetalCORE om precies te zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar noem je ook RijssenMetal? Hmmmm eens zien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |