hardstikkequote:Op donderdag 17 april 2008 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
heb ik nou de fipo?
Ik bedoel eigenlijk me, myself and I. Blijkbaar ben ik scyzoquote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik ga er zo vandoor
maar jij kunt in je eentje wel een topic vol lullen
als het nummer in de buurt van groningen komt, zeg het evenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk me, myself and I. Blijkbaar ben ik scyzo
Ja ik kan in m'n eentje dat topic wel vol lullen, maar dat staat zo Koos Kansloos he
ben ik tochquote:
In de buurt van Groningen... Groningen is in de buurt van Friesland en daar hoop ik nooit weer te komenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als het nummer in de buurt van groningen komt, zeg het even
Ja dat zie ik. Is niet erg, ben ik ook wel eens.quote:
het nummer van de reeks. niet jijzelfquote:Op donderdag 17 april 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de buurt van Groningen... Groningen is in de buurt van Friesland en daar hoop ik nooit weer te komen
goed voor je zelfvertrouwen heb ik gehoordquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Is niet erg, ben ik ook wel eens.
Stiekem meer dan eens..
Dan is het goed. Ik denk niet dat ik daar in m'n eentje snel aan kom.. ik ben goed, maar niet zó goedquote:Op donderdag 17 april 2008 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het nummer van de reeks. niet jijzelf
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik denk niet dat ik daar in m'n eentje snel aan kom.. ik ben goed, maar niet zó goed
Vandaar dat mijn zelfvertrouwen boven mij uitrijst..quote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed voor je zelfvertrouwen heb ik gehoord
GO SAN !!!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
we zijn trouwens in de buurt van utrecht.
die moeten we nog wel even inhalen
en daarom hebben jullie zeker een groot huisquote:Op donderdag 17 april 2008 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn zelfvertrouwen boven mij uitrijst..
Ons huis is niet zo grootquote:Op donderdag 17 april 2008 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daarom hebben jullie zeker een groot huis
jupz. ik ga nu lerenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ons huis is niet zo grootNet groot genoeg voor mijn zelfvertrouwen en ego.
maar niet voor jan, want die plast er van.quote:
onee, dat was bij melkquote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar niet voor jan, want die plast er van.
Jij haalt alles door elkaar. Dat is niet grappigquote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onee, dat was bij melk
want dat was goed voor elk maar niet voor jan
het leeftquote:
Meatloafquote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Samzz het volgende:
Tralalala ik ben heel hard mee aan het bléhren op Paradise by the Dashboard light!
succes samen met Sanquote:Op donderdag 17 april 2008 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was net aan het eten, vandaar dat ik niet reageerde. Gaat #23 vanavond nog vol?
Duhuhquote:Op donderdag 17 april 2008 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was net aan het eten, vandaar dat ik niet reageerde. Gaat #23 vanavond nog vol?
* rulerofdeath heeft beholder opstaanquote:
Wach ff...Eindhovuh....wa zijn wij? KAMPIOENEN!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes samen met San
ik ga nu leren. en houd het misschien stiekem via mobiel in de gaten
goedzo. ik ben trots op jequote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wach ff...Eindhovuh....wa zijn wij? KAMPIOENEN!![]()
Pas maar op dat je je keeltje niet bezeert...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- Schreeuwt op dit moment samen met Darkraver KAMPIOENEN
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je keeltje niet bezeert...
Ben het nodige geschreeuw en gegrunt gewend van bandoefeningenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je keeltje niet bezeert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg slecht
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:Ja nogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg slecht
En toch moest ik lachen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg slecht
Brutal. Fucking. Metal.
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef Samzz het volgende:
Whoehoehoe ik heb van mama nieuwe BB boxers gekregen. Die dingen zijn ideaal met paardrijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |