quote:Op donderdag 17 april 2008 19:25 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ronde 1.2
033 Epy Drost
034
035
036 Nico-Jan Hoogma
037 Leen Vente
038 Adri van Tiggelen
039
040
041 Dennis Bergkamp
042 Rinus Terlouw
043
044
045
046
047
048
049 Barry van Galen
050
051
052 Danny Blind
053
054
055
056
057
058
059 Arie Haan --- Wim Jansen Wat een loting![]()
060
061
062 Arnold Mühren
063
064
Ben je zo jong dat je niet kunt kiezen ?quote:
In de eerste plaats weiger ik nu al op zoek te moeten naar spelers die ik niet ken.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je zo jong dat je niet kunt kiezen ?
Suurbier boven van Heelquote:
Suurbier en Haan hebben veel meer gewonnen dan Van Heel en Jansen en Kuijt is nooit mijn favoriet geweest. Die laat ik dus van iedereen verliezen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suurbier boven van Heel
Haan boven Jansen
Vosmaer boven Kuijt
Van Hel was de beste speler van zijn generatie. Was 50 jaar lang recordinternational.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Suurbier en Haan hebben veel meer gewonnen dan Van Heel en Jansen en Kuijt is nooit mijn favoriet geweest. Die laat ik dus van iedereen verliezen.
Suurbier had humor, was voor de duvel niet bang, hing zijn lul in een bord soep en zei tegen Willem-Alexander dat hij aan zijn oma moest zeggen dat hij bleef eten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hel was de beste speler van zijn generatie. Was 50 jaar lang recordinternational.
Haan is een droplul die geen erkenning verdient.
En Kuijt komt uit de buurt waar jij woont
Ok je hebt me overgehaaldquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Suurbier had humor, was voor de duvel niet bang, hing zijn lul in een bord soep en zei tegen Willem-Alexander dat hij aan zijn oma moest zeggen dat hij bleef eten.
Jansen is een dooie lul, die alleen maar goed was omdat hij naast De Kromme stond.
En Kuijt mag ik niet. En die eikel komt helemaal niet uit mijn buurt. Katwijk is heel ver weg van Spijkenisse.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:30 schreef Beschouw het volgende:
038 Adri van Tiggelen --- Hans van Breukelen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En Kuijt mag ik niet. En die eikel komt helemaal niet uit mijn buurt. Katwijk is heel ver weg van Spijkenisse.
Nou vooruit maar.quote:
ok, je hebt een punt wat arrogantie betreft..quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou vooruit maar.
Adri van Tiggelen was een keiharde verdediger zonder franje. Wist heel goed wat hij kon en vooral wat hij niet kon. Cijferde zich zonder klagen altijd weg in het belang van het elftal en schakelde en passant de spits van de tegenpartij uit.
Een voetballer zonder grote bek, wars van kapsones. Deed nooit alsof hij de wijsheid in pacht had. Van Breukelen deed dat wel. Was wel een vrij behoorlijke keeper, maar zeer zeker geen natuurtalent. VB was een gemaakte keeper, letterlijk en figuurlijk. Mijn stem gaat dus naar Adri, vooral ook omdat hij trainer van Spijkenisse is geweest. Dat hij er daar niet veel van bakte is niet erg. Zonder morren deed hij een stapje opzij en hield Sparta in de eredivisie. Bij VB zou het een enorme rel geweest zijn, want wie twijfelt nou aan Grote Hans? Ik dus.
Klopt als een bus. Maar hier was de wedstrijd Van Tiggelen-Van Breukelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:17 schreef JaZekerZ het volgende:
maar voor de rest kun je voor de naam Van Tiggelen ook Van Aerle, Wouters e.d. invullen. Van Breukelen echter is er maar één van.
Inderdaad. En daarom: Van Breukelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar hier was de wedstrijd Van Tiggelen-Van Breukelen.
Niet zaniken. Van Breukelen krijgt van mij nooit een stem, al speelde hij tegen een reserve van TOP Oss.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:12 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarom: Van Breukelen
Ok, wist niet dat VB ooit op je piemeltje gestaan heeftquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niet zaniken. Van Breukelen krijgt van mij nooit een stem, al speelde hij tegen een reserve van TOP Oss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |