Heb je nou echt kloons nodig om je punt te bevestigen?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:36 schreef Lokhoer het volgende:
FOKradio is het dieptepunt van elk mensenleven.
Ik mis FF en BS en VAC! even link spammen!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Potentieel biertopique zoals ze vroeger waren.
VAC.
BS.
FF.
m_t_m.
bis.
Keer op keer ontken je mijn bestaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Potentieel biertopique zoals ze vroeger waren.
VAC.
BS.
FF.
m_t_m.
bis.
Maakt mij niet uit, kan ik bij FF op de thee!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Jij altijd (whehehehe!) We zitten nu in Tilburg.
Ah, omgekeerde psychologie!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Juist door je niet te noemen bewijs ik mijn liefde voor je, C2k..
Ik beken dat je bestaat!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Keer op keer ontken je mijn bestaan.
Ik kots op je.!
ARNO IK HOUD VAN MARTIJN! en ook wel van jou.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:06 schreef FOKradio het volgende:
De emotionaliteit in dit topic overstijgt immer alles.
Nou, dan kom je maandag de 28e gewoon langsquote:Op donderdag 17 april 2008 17:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ARNO IK HOUD VAN MARTIJN! en ook wel van jou.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samen nakend in een weide?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat VAC en BS stiekem ergens in een blokhut hun eigen vrijstaat hebben uitgeroepen. Met bier. En lendendoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |