Sowieso wou ik dit jaar in Nederland blijven en in het 4e jaar naar het buitenland, dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je twee maand geleden was begonnen met effectief zoeken en niet via die sites maar gewoon bij bedrijven had je een toffe stage gevonden en misschien wel in het buitenland, aangezien je nu hoogstwaarschijnlijk daar niets meer zal vinden en dus heerlijk gewoon in het 4de jaar naar het buitenland moet!
geef TS nou geen hoopquote:Op donderdag 17 april 2008 16:00 schreef T3rr0r het volgende:
Ik heb twee weken voordat ik moest beginnen nog een stage geregeld (kon zelfs kiezen uit twee stuks), m'n ex zelfs één week voordat ze moest beginnen. Ik zou maar gewoon gaan rondbellen TS want een stage regelen is echt niet zo moeilijk.
das wel knap!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:14 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Niet StagePlaza afkraken TS! Ik heb daar wel mooi mijn stage gevonden.
Werken tijdens stage?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef deepart het volgende:
WHAAAAAAAAAHAAA STAGEE!!
Voor 1 euro per uur werken heet dat met andere woorden
Dan had je ook een opleiding/stage kunnen kiezen waar je wél plezier aan zou hebben kunnen beleven gehad zou kunnen hebben gewollen gesind.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Werken tijdens stage?![]()
Stage lopen is gewoon een half jaar lam op een suffe bureaustoel zitten en je tijd volmaken, zie het als strafkamp. Je schiet er schiet er geen flikker mee op, je komt er alleen achter dat werkdagen van 9 tot 5 vreselijk lang duren.![]()
School ftw[ afbeelding ]
Ja misschien wel maar daar is het nu te laat voor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan had je ook een opleiding/stage kunnen kiezen waar je wél plezier aan zou hebben kunnen beleven gehad zou kunnen hebben gewollen gesind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |