abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61542986
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
Een uitgebreid metronetwerk zal er wel niet komen .
Hierna zit Amsterdam weer voor 30 jaar met een metro-trauma. Ik blijf er bij dat deze lijn nodig is, alleen al om CS te ontlasten, bij Zuid is nog genoeg ruimte om dat op te vangen, CS zit op de grens van zn capaciteit en valt niet meer uit te breiden.

Mogelijk dat ze over 30 a 40 jaar nog wel eens een oost-westlijn aan gaan leggen. Zolang die niet door de binnenstad hoeft kan dat heel makkelijk goed gaan.
For great justice!
pi_61542993
Dat wordt weer extra palen slaan.
*****Kraak........
pi_61543357
Zou het niet veel geodkoper geweest zijn als ze eerst alles lang het traject versterkt hadden door al van te voren palen te slaan voor die panden.
pi_61543415
quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:45 schreef Basp1 het volgende:
Zou het niet veel geodkoper geweest zijn als ze eerst alles lang het traject versterkt hadden door al van te voren palen te slaan voor die panden.
Het Hollandse tunnelbouwen staat voor niets, een kniesoor die op paar verzakte panden let.
*****Kraak........
pi_61543453
MIsschien moeten ze hier eens dat team uit Peking halen dat in 3 dagen en een beetje een heel Olympisch complex uit de grond heeft weten te rammen.

In dit oh zo beschaafde land gaat er werkelijk niets meer goed op bouwgebeid. Rijksmuseum zou 3 jaar duren, duurt 10 jaar. de NZ-Lijn, 2015 mogen we instappen, als we mazzel hebben. Man ik had er al in moeten zitten!

Prutsers....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61543500
quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:52 schreef HeatWave het volgende:
MIsschien moeten ze hier eens dat team uit Peking halen dat in 3 dagen en een beetje een heel Olympisch complex uit de grond heeft weten te rammen.

In dit oh zo beschaafde land gaat er werkelijk niets meer goed op bouwgebeid. Rijksmuseum zou 3 jaar duren, duurt 10 jaar. de NZ-Lijn, 2015 mogen we instappen, als we mazzel hebben. Man ik had er al in moeten zitten!

Prutsers....
Helemaal met je eens. Grote projecten zijn duidelijk niet in goede handen bij de overheid. Maar een oplossing daarvoor? Ik zou het niet weten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61543518
De grond is erg moeilijk, de omgeving bijzonder delicaat.

Dit is nog het minst erge aan het hele project. Als dat grafding straks rijdt kunnen we onze lol echt op met het revolutionaire calamiteiten concept
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61543594
Inderdaad, ik denk ook dat de echte problemen pas gaan ontstaan wanneer die metro door die tunnel gaat rijden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61543625
quote:

Prutsers....
Ik relativeer wat, de prutsers zitten in A'dam.
*****Kraak........
pi_61543855
Het is nog niet zo erg als in den haag ik wacht nog totdat een tunnelbuis gaat vollopen.
pi_61543906
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:04 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ik relativeer wat, de prutsers zitten in A'dam.
Je haalt de termen "relativeren" en "dom trollen" weer eens doorelkaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 september 2008 @ 09:23:14 #62
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61543931
quote:

Prutsers....
Ohwja, het Rijksmuseum; toeristentrekker numero 1.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_61544135
quote:

Prutsers....
Eerste wat de chinezen zouden doen is die panden slopen voor een fatsoenlijk bouwterrein. Vervolgens zou er een 24/7 niets ontziend bouwbedrijf worden opgestart. Dus niet 10 keer naar de rechter om te bevechten dat je een paar weken van 7 tot 11 moet werken.

De Amsterdamse metro moet bij wijze van spreken in een porseleinkast worden aangelegd, binnen krappe tijd en voor een dubbeltje. Logisch dat er een bouwer roept dat het kan om de klus binnen te krijgen, maar ook logisch dat er af en toe dingen mis gaan. En het verzaken van 4 panden moet je wel een beetje op waarde schatten, hoeveel drama de bewoners ook in hun verhaal leggen.
pi_61544171
De klagers hebben blijkbaar geen kaas gegeten van bouwkunde danwel civiele techiek.
Dan zouden ze wel weten hoe delicaat dit soort bouwprojecten zijn.
Vergelijk met China (of andere landen) is niet echt fair, daar zijn heel andere omstandigheden en bodemgesteldheden. Om nog maar te zwijgen van goedkope arbeidskracht en bouwmaterialen.

Maar goed, de beste stuurlui staan blijkbaar in Amsterdam ook langs de wal. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_61544184
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je haalt de termen "relativeren" en "dom trollen" weer eens doorelkaar.
Heb je een diepe band met die stad? Dan zou dit soort gepruts toch diep ingrijpen op het vertrouwen in het bestuur daar.
*****Kraak........
pi_61544190
Hoezo in A'dam?
pi_61544200
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:40 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Heb je een diepe band met die stad? Dan zou dit soort gepruts toch diep ingrijpen op het vertrouwen in het bestuur daar.
Whahaha, als je van gisteren bent misschien

Maar voor anderen is het oud nieuws.
pi_61544249
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:41 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Whahaha, als je van gisteren bent misschien

Maar voor anderen is het oud nieuws.
Er heeft al vanalles gezeten daar en misschien maakt de rest van Nederland zich wel zorgen om die stad.
*****Kraak........
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 september 2008 @ 09:45:15 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61544263
Mjah, rotterdam is mbt grondgesteldheid wel redelijk vergelijkbaar en daar werden aan de lopende band trein en metro tunnels aangelegd zonder verzakkingen. Goed.... Light rail verliep wat minder soepel, maar dat kwam gewoon door die hagenezen
pi_61544295
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:44 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Er heeft al vanalles gezeten daar en misschien maakt de rest van Nederland zich wel zorgen om die stad.
Niet nodig. We redden ons prima.

Maar de PvdA mag er nu wel uit. Ik vind de VVD helemaal kut, maar op gemeenteniveau kunnen we die wel gebruiken denk ik.
pi_61544646
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, rotterdam is mbt grondgesteldheid wel redelijk vergelijkbaar en daar werden aan de lopende band trein en metro tunnels aangelegd zonder verzakkingen. Goed.... Light rail verliep wat minder soepel, maar dat kwam gewoon door die hagenezen
Met pijn aan mijn hart moet ik je helaas op de parkeergarage onder het Museumplein wijzen.
pi_61544692
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Met pijn aan mijn hart moet ik je helaas op de parkeergarage onder het Museumplein wijzen.
Ach, één blunderput op alle andere bouw- en graaf-werkzaamheden valt toch nog mee?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61544868
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ach, één blunderput op alle andere bouw- en graaf-werkzaamheden valt toch nog mee?
Nu ja, af en toe valt er nog een kraan om, maar gezien de hoeveelheid bouwwerkzaamheden zijn het inderdaad peanuts. Misschien moet de metrolijn naar Nesselande wel doorgetrokken worden naar Amsterdam, ligt met gemak toch al tot Gouda.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:54:23 #74
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61556143
quote:
Bewoners Vijzelgracht maanden weg.

` Het gaat nog maanden duren voor de
bewoners van de zes panden die gisteren
zijn verzakt aan de Vijzelgracht in
Amsterdam,naar hun huis terugkunnen.De
woningen zijn ernstiger beschadigd dan
in juni toen er ook panden verzakten.

Volgens burgemeester Cohen zijn de
problemen bij de aanleg van de nieuwe
Noord-Zuid-metrolijn zo groot dat de
geloofwaardigheid van het project onder
druk staat.

Vanochtend werd besloten de aanleg van
de lijn stil te leggen tot de oorzaak
van de nieuwe verzakking duidelijk is.
De bouw lag na de problemen in juni ook
al maanden stil,en was net weer hervat.

Goh.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 11 september 2008 @ 17:56:41 #75
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61556217
´De geloofwaardigheid staat onder druk´
Lijkt mij een understatement ±´'

wtf is er met mijn toetsenbord aan de hand ±=
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')