Erg goed in cijfers ben je nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zullen we ergens in 2015 alvast een parlementair onderzoek inplannen? Nog even en Amsterdam moet financieel gered worden met een bedrag waarbij het reddingsplan van Fortis verbleekt.
Jij maakt geen vrienden in Amsterdamquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:46 schreef Joepie het volgende:
Wat is er mis met over het hele trace alles afbreken, gat graven, beton storten, en weer huisjes erop neerzetten.
Het is Amsterdam, dus er staat toch niks dat het bewaren waard is
dat is dus bij de eerste metrolijn gedaan, wat enorme rellen en verzet gaf. Maar dat is er toen doorheen geramd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:46 schreef Joepie het volgende:
Wat is er mis met over het hele trace alles afbreken, gat graven, beton storten, en weer huisjes erop neerzetten.
Het is Amsterdam, dus er staat toch niks dat het bewaren waard is
Dan mag de gemeente Amsterdam elke cent rijkssubsidie terugbetalen. Veel plezier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 @ 21:22 schreef Sanne het volgende:
Ze kunnen beter parkeergarages en ondergrondse discotheken maken van de stations die nu aangelegd worden.
Alsof de boel niet verzakt als je er uiteindelijk een parkeergarage van maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef Sanne het volgende:
Ze kunnen beter parkeergarages en ondergrondse discotheken maken van de stations die nu aangelegd worden.
Zonder verder te graven bedoel ik dan he.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Alsof de boel niet verzakt als je er uiteindelijk een parkeergarage van maakt.
zal niet lukken want dat zorgt voor:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef Sanne het volgende:
Bars met fietsenstallingen waar alleen rokers mogen komen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal niet lukken want dat zorgt voor:
- extra auto's en dus meer fijnstof uitstoot
- geluidsoverlast door iets leuks, dus stadsdeel centrum () zal wel tegen zijn
Hey, ze zitten nu al op 2 miljard, en de boor moet de grond nog in. Nog kans genoeg voor 'verrassingen'.quote:
Tjezus, kunnen ze dan helemaal niks in Amsterdam, wat een provinciale mentaliteit hebben ze daar zeg!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, als je al geen damwand kan slaan zonder lekken en niet van je fouten leert (het is niet de eerste keer dus), dan ben je wel ontzettend stom bezig. Vervolgens kost dat project ook nog ontzettend veel meer dan gebudgetteerd, moet ik op mn werk mee aankomen, dan kan ik morgen een andere baan zoeken. En er is dus helemaal geen gedegen onderzoek gedaan voordat overal mee begonnen is. Het is niet zo dat die oude panden er gisteren pas neergezet zijn, dus een beetje anticiperen had geen kwaad gekund bij zo'n megaproject... Het is gewoon om te janken zo slecht gepland, georganiseerd, gebudgetteerdOmwonenden zitten jarenlang in de herrie en een aantal dus ook nog met fikse schade....
Yep,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, ze zitten nu al op 2 miljard, en de boor moet de grond nog in. Nog kans genoeg voor 'verrassingen'.
Waarvan 4 miljard voor Nederland. En ik zei niet dat de kosten tot nu toe de Fortis-redding doen verbleken he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep,
Redding van de Fortisbank kost nu al 11 miljard.
Te zeggen dat deze in het niet vallen bij de kosten van de NoordZuid lijn is dus onzin..
Er wordt een stuk minder gemiept, da's waar. Maar 'snel en efficiënt' vind ik dan weer wat te optimistisch gesteld.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:21 schreef Demophon het volgende:
In Rotterdam lopen ze niet zo te miezel mauwen daar ligt regelmatig wel een gedeelte van de stad open, maar het gebeurt over het algemeen wel snel en efficiënt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waarvan 4 miljard voor Nederland. En ik zei niet dat de kosten tot nu toe de Fortis-redding doen verbleken he?
Dat klopt, zelf al ga je van 4 miljard uit bij Fortis (11 miljard is het correcte bedrag), dan nog moet je uiteindelijk toch wel op het dubbele uitkomen om het bedrag te doen verbleken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zullen we ergens in 2015 alvast een parlementair onderzoek inplannen? Nog even en Amsterdam moet financieel gered worden met een bedrag waarbij het reddingsplan van Fortis verbleekt.
Ik vermoed dat je geen voorstander van de NZ-lijn bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK, sarcasme is duidelijk niet besteed aan sommige mensen.
Ik woon niet in Amsterdam, gebruik het OV daar zelden, dus of die lijn er komt of niet zal me werkelijk aan m'n reet roesten. Ik vind het alleen wel een gepruts van epische proporties, zowel financieel gezien, als kijkend naar de gevolgen voor de omgeving. En dat terwijl het echte werk nog moet beginnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je geen voorstander van de NZ-lijn bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |