Elke school hanteert zijn eigen regels, al zijn wij wel vrij om te kiezen hoe we het verslag in elkaar zetten. Maar ik vraag het volgende week donderdag nog wel even na en of ik op de juiste weg ben.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:45 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat dit in de inleiding moet komen te staan
Ik ook, heb een drukke avond..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
Ik zit hier af tellen, heb geen zin meer om nog aan een nieuwe stapel te beginnen
ik heb het uit een schoolboek "Helder rapporteren, een handleiding voor het opzetten en schrijven van rapporten, scripties, nota's en artikelen"quote:Op donderdag 17 april 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elke school hanteert zijn eigen regels, al zijn wij wel vrij om te kiezen hoe we het verslag in elkaar zetten. Maar ik vraag het volgende week donderdag nog wel even na en of ik op de juiste weg ben.
Zal eens in de schoolbieb gaan kijken.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik heb het uit een schoolboek "Helder rapporteren, een handleiding voor het opzetten en schrijven van rapporten, scripties, nota's en artikelen"
Ik heb ook zo'n boekje hier liggen, maar dan wel uit 1887 ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 16:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik heb het uit een schoolboek "Helder rapporteren, een handleiding voor het opzetten en schrijven van rapporten, scripties, nota's en artikelen"
Waarschijnlijk wel, mijne komt uit 2007quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n boekje hier liggen, maar dan wel uit 1887 ofzo
Volgens mij is er wel een nieuwere versie van inmiddels
ja in mijn boekje komt bijvoorbeeld het internet nog niet voorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:02 schreef Stienn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijne komt uit 2007
quote:16:42 uur Rotterdam<->Den Haag Op last van de brandweer rijden er tussen Den Haag HS en Delft geen treinen. Vertraging: ongeveer 60 minuten. Reisadvies:
* Doorgaande reizigers tussen Den Haag Centraal en Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
* Doorgaande reizigers tussen Den Haag Centraal en Rotterdam Centraal kunnen omreizen via Gouda.
Op werk zit ik met text_only-layoutquote:Op donderdag 17 april 2008 17:46 schreef Deansensitized het volgende:
Wij weer met plaatjes?
Ah ja natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Op werk zit ik met text_only-layout
Anders valt het wel erg op
Goed bezigquote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het was weer goed te doen op het terras. Lekker weertje, zolang de zon schijnt.
Ja, alleen heb ik nu zin om vanavond ook iets te gaan doen, maar ik moet ook morgen op tijd weer naar school. Maar ja, nog maar zien of ik vanavond nog iets ga doen en zoja of ik morgen vroeg mijn bed uit kan komen.quote:
Vast een mobiel met internetquote:Op donderdag 17 april 2008 18:20 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe heb jij internet in de bus Brave?
Gewoon doen wat je wil man, je bent nu nog jongquote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu zin om vanavond ook iets te gaan doen, maar ik moet ook morgen op tijd weer naar school. Maar ja, nog maar zien of ik vanavond nog iets ga doen en zoja of ik morgen vroeg mijn bed uit kan komen.
Ik moet vanavond mijn werk nog afmaken, dan heb ik dit weekend vrij (staat wel helemaal vol gepland met activiteiten). Dus ik weet hoe het voelt om niet weg te kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu zin om vanavond ook iets te gaan doen, maar ik moet ook morgen op tijd weer naar school. Maar ja, nog maar zien of ik vanavond nog iets ga doen en zoja of ik morgen vroeg mijn bed uit kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |