Wat is er zo erg aan?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het niet doen, kap eens met die onleesbare shit.
wie vind dat precies erg dan en waarom?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Even moet kunnen lijkt mequote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon vervelend, dat is het!!
Een forum is om te discussieren niet om zinloze teksten zo onleesbaar mogelijk neer te zetten. Bovendien is dit al zooo oud, we kennen het onderhand welquote:
misschien hebben ze op-de-kop-lees trauma's? Kan me er wel iets bij voorstellen, dat je ooit een keihard op je kop bent gevallen en met een gespleten schedel zit, omdat je ooit eens iets op zijn kop probeerde te lezen...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Even moet kunnen lijkt meAls je daar nou hele topic mee vult ok, maar zo erg is het nou ook weer niet
Wat hij zegt, ik vind het ook ruk.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon vervelend, dat is het!!
Nee, gelukkig gebeurt dat in INT ook totaal niet, met arabische tekens en weet ik allemaal wat. En wat maakt het uit dat we het al kennen, zelfde geldt toch voor alle pwnd lol wtf bbq plaatjesquote:Op donderdag 17 april 2008 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een forum is om te discussieren niet om zinloze teksten zo onleesbaar mogelijk neer te zetten. Bovendien is dit al zooo oud, we kennen het onderhand wel
Sorry.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een forum is om te discussieren niet om zinloze teksten zo onleesbaar mogelijk neer te zetten. Bovendien is dit al zooo oud, we kennen het onderhand wel
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien hebben ze op-de-kop-lees trauma's? Kan me er wel iets bij voorstellen, dat je ooit een keihard op je kop bent gevallen en met een gespleten schedel zit, omdat je ooit eens iets op zijn kop probeerde te lezen...
Ik heb het inderdaad stukken beter geregeld, maar goed, nou is de studie die ik doe ook een beetje globaal, misschien iets te globaal voor nederlandse bedrijven.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet
Ik bedoel, jij gaat naar het buitenland en alles, en hij kan in Nederland niet eens wat vinden
Kan hij geen hulp van school krijgen ofzo?
Zit niet zo te miepen.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat hij zegt, ik vind het ook ruk.
Naja, naar aanleiding van dit wordt er tenminste gediscussieerdquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef PoeK het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wist niet dat je oude dingen niet mocht doen.
d'r wordt ook wel lekker veel gediscussieerd op fok he
90% is niet serieus.
Dat zeg ik toch niet PoeKieToekie.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef PoeK het volgende:
[..]
Zit niet zo te miepen.
Ik was er ook wel klaar mee toen je het zei, maar om hier nou zo moeilijk over te gaan doen
er staan een páár posts op die manier, oh, wat erg...
Heel fok verneukt nu.
Akoetsiekoetsiequote:Op donderdag 17 april 2008 15:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet PoeKieToekie.
pwn!!!11quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
Ik zie toch alleen maar vierkantjes
Ouwe zooi hier
jooooquote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
Ag klaar nu!
Ik ga maar eens aankleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |