Die zijn niet gratisquote:Op donderdag 17 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaarabonnement noemen ze dat
Ik ookquote:
(,:quote:Op donderdag 17 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
(: ɹooɥ ǝʞɾılǝʞʞɐɯ lǝǝɥ
ɹɐɐɯ ɹǝıɥ sǝǝl
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
ɹɐɐɯ ɹǝıɥ sǝǝl
wtf, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
ɹɐɐɯ ɹǝıɥ sǝǝl
Als jij het kan moet hij het toch ook kunnen?? Als je geen stageplek kan vinden ben je goed onnozel.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe die student van dat topic over stage zoeken komt van mijn opleiding... wat een wanker
Ja moet ik m'n beeldscherm op z'n kop zetten ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
˙puǝɟǝoǝƃ (ƃuıllǝʇsuı ɟo ɟɾıɹpǝq uǝǝ ɾıq) ʞɾıʇʞɐɹd ǝp uı suǝƃloʌɹǝʌ ʇpɹoʍ (looɥɔs ɐıʌ) ʇɥɔɐɹqǝƃ ʇpɹoʍ ǝıɹoǝɥʇ ǝp uı ɹǝ ʇɐʍ sǝllɐ :uǝpɹooʍ ǝɹǝpuɐ ʇǝɯ snp ؛ƃuılɹǝǝl ǝp uɐʌ ʞɾıʇʞɐɹd do ʇɟǝǝƃ ʇɥɔızuı ʇɐp looɥɔs ɐıʌ lǝppıɯ uǝǝ sı (ƃuıɯɹoʌʞɾıʇʞɐɹdsdǝoɹǝq ɟo) ǝƃɐʇs
uǝʞǝoz 'ǝıʇɐƃıʌɐu :ɹɐɐu ɐƃ
ǝıpǝdolɔʎɔuǝ ǝɾıɹʌ ǝp 'ɐıpǝdıʞıʍ ʇın
ǝƃɐʇs
best irritantquote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
˙puǝɟǝoǝƃ (ƃuıllǝʇsuı ɟo ɟɾıɹpǝq uǝǝ ɾıq) ʞɾıʇʞɐɹd ǝp uı suǝƃloʌɹǝʌ ʇpɹoʍ (looɥɔs ɐıʌ) ʇɥɔɐɹqǝƃ ʇpɹoʍ ǝıɹoǝɥʇ ǝp uı ɹǝ ʇɐʍ sǝllɐ :uǝpɹooʍ ǝɹǝpuɐ ʇǝɯ snp ؛ƃuılɹǝǝl ǝp uɐʌ ʞɾıʇʞɐɹd do ʇɟǝǝƃ ʇɥɔızuı ʇɐp looɥɔs ɐıʌ lǝppıɯ uǝǝ sı (ƃuıɯɹoʌʞɾıʇʞɐɹdsdǝoɹǝq ɟo) ǝƃɐʇs
uǝʞǝoz 'ǝıʇɐƃıʌɐu :ɹɐɐu ɐƃ
ǝıpǝdolɔʎɔuǝ ǝɾıɹʌ ǝp 'ɐıpǝdıʞıʍ ʇın
ǝƃɐʇs
Ja, echt super irritantquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, echt super irritantStraks ff een topic maken met de OP op zn kop
Of nietquote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
wat de fuck is dit nou weer Dean, zeg je nou dat ik zo goed als onnozel ben?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als jij het kan moet hij het toch ook kunnen?? Als je geen stageplek kan vinden ben je goed onnozel.
Zou het niet doen, kap eens met die onleesbare shit.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of niet inderdaadquote:
Wat is er zo erg aan?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het niet doen, kap eens met die onleesbare shit.
wie vind dat precies erg dan en waarom?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het niet doen, kap eens met die onleesbare shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |