quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef PoeK het volgende:
!nella n'z teM
In dit topic wel opeens jaquote:Op donderdag 17 april 2008 14:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat is het godsgruwelijk rustig deze middag?
klein beetje wolken maar wel lekker, zit nu met het raam open en gezicht in de zon emailtjes te sturen naar de HU om wat vakken te kunnen volgen als ik terug benquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klein beetje wolken maar wel lekker, zit nu met het raam open en gezicht in de zon emailtjes te sturen naar de HU om wat vakken te kunnen volgen als ik terug ben
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Wow, net op het nieuws! Ze willen de OVstudentenkaart gewoon de hele week geldig maken!
Niet met een sigaar, wel met een zonnebril op mn kopquote:
*zoemer* jammer joh.. zo'n 6 jaar te laat....quote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Wow, net op het nieuws! Ze willen de OVstudentenkaart gewoon de hele week geldig maken!
OMGquote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Ik ook (minimaal)quote:
En ze willen een afgestudeerdenkaart makenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Jaarabonnement noemen ze datquote:Op donderdag 17 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ze willen een afgestudeerdenkaart maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |