70 dollar ook geen tracking, maar wel via DHL, hmmmmquote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef ETA het volgende:
[..]
er zijn 2 soorten tracking bij HK post, eentje simpel en eentje uitgebreid. Bij mij beginnen de simpele trackingnummers met RA, en dan kan je alleen de status zien. Bij wat duurdere krijg je de uitgebreidere tracking, die nummer begint bij mij met CP.
waar de grens ligt weet ik niet. 91$ wel tracking, 35$ geen tracking....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef ETA het volgende:
net een brief van TNT binnen, of ik een factuur en een ingevulde douaneverklaring wil terugsturen. Er zit ook een kopie van de vrachtbrief, staat dat waarde van pakket 30HKD is.... dat is omgerekend 2,5 euroAnyway, factuur printen en richting tnt sturen. Zal daarna wel wat moeten lappen...
Ik bestel om de paar dagen ofzo, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:30 schreef NiekR het volgende:
Ik bestel geregeld iets (1x in de 2 weken ofzo). Kan de douane/TNT hier iets over zeggen? Is dit verboden?![]()
inmiddels 107 dollar. Dat is een stevige prijsverhoging, of had jij een aanbieding/fluctueren de prijzen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:51 schreef ETA het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109 voor 91$
Oké, en dit is ook niet tegen de regels?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik bestel om de paar dagen ofzo, niks aan de hand.
inderdaad een fike prijsstijging, maar ik had gewoon zonder korting oid besteld. Ik heb ongeveer een maand geleden besteld (was niet op voorraad), en de US$ is natuurlijk wel flink gezakt in de laatste tijd.quote:Op zondag 27 april 2008 10:49 schreef maxtrash het volgende:
[..]
inmiddels 107 dollar. Dat is een stevige prijsverhoging, of had jij een aanbieding/fluctueren de prijzen?
Op een andere site was tie 79 dollar maar met 38 verzendkosten schiet het nog niet op natuurljk
Invoerrechten moeten dus niet zelf geregeld worden, maar wordt gedaan. - Ik denk dat ETA daarom deze gegevens moest op sturen.quote:U kunt zelf aangifte doen, maar u kunt dat ook door iemand anders laten verzorgen. Als een koeriersbedrijf of TPG Post bijvoorbeeld de goederen aflevert die u hebt besteld, dan hebben deze vervoerders al aangifte voor u gedaan. Zij berekenen dan de eventueel verschuldigde rechten bij invoer, omzetbelasting en/of accijns aan u door. Het kan ook zijn dat het koeriersbedrijf of TPG Post u om nadere gegevens vraagt, zodat zij aangifte kunnen doen.
Geklooi dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het is helemaal geen geklooi. Het is doodsimpel. Je moet alleen een paar dagen wachten.
Is toch gewoon een 2,5mm plug?quote:Op zondag 27 april 2008 15:41 schreef NiekR het volgende:
Kan iemand oordopjes voor de Nokia (6300) vinden?
zoveel boeit het niet hoe je ze indoet, als ze maar goed sluitenquote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319
Goeie oordoppen. Vooral als je ze op de volgende manier in doet. Dan heb je echt een ziek goeie bassweergave. Weinig mensen weten hoe je in-ears indoet.
[ afbeelding ]
daarom zitten bij de duurde modellen ook altijd 3-5 type ooringangsvormen bij zodat hij van klein naar groot gaatquote:Op zondag 27 april 2008 19:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
zoveel boeit het niet hoe je ze indoet, als ze maar goed sluiten
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2243quote:Op zondag 27 april 2008 15:41 schreef NiekR het volgende:
Kan iemand oordopjes voor de Nokia (6300) vinden?
Vreemd, want mijn oordopjes zijn gewoon plug-in dingen. Niet met zo'n raad plugin-ding. Denk dus niet dat dit gaat werken.quote:Op zondag 27 april 2008 20:33 schreef bbfakir het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2243
En dan gewone oordopjes.
Even nagekeken. Je hebt Sony AD-50 nodig en die heeft DE niet. Een verloop van 2.5 naar 3.5 werkt niet.quote:Op zondag 27 april 2008 20:47 schreef NiekR het volgende:
[..]
Vreemd, want mijn oordopjes zijn gewoon plug-in dingen. Niet met zo'n raad plugin-ding. Denk dus niet dat dit gaat werken.
Bij de een werkt het wel, bij de ander niet...quote:Op zondag 27 april 2008 21:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Even nagekeken. Je hebt Sony AD-50 nodig en die heeft DE niet. Een verloop van 2.5 naar 3.5 werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |