Nee, dat staat er niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:22 schreef JB2BCD het volgende:
Had het gelezen ja. Dat er een aantal vraagtekens bij 9/11 zijn is voor mij duidelijk.
Iets wat geen mens meer kan ontkennen is dat 9/11 een godsgeschenk was voor de Bush politiek. Zoals het in 1999 gemaakte PNAC plan al beschrijft heeft de VS voor een world-conquest budget voor defensie een 'catalyzing event' nodig 'like 'Pearl Harbor'.
Mogelijk, maar jouw versie is wel heel verwrongen.quote:Let op, de stukjes tussen de ' ' tjes komen uit het officiele document.
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdfquote:Further, the process of transformation,
even if it brings revolutionary change, is
likely to be a long one, absent some
catastrophic and catalyzing event – like a
new Pearl Harbor.
De Holocaust een "mythe" noemen is op z'n minst revisionisme en op z'n slechtst ordinaire ontkenning. Maar goed, daar ging het niet over.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef abondance het volgende:
Hij heeft geen Holocaust ontkent
Lekker boeiend allemaal. Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:Wat hebben al die burgerslachtoffers nu te maken met die oorlog?
...Dat Ahmadinejad niet de enige politieke leider is die aan de officiele versie van 9/11 twijfelt...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Heb je daar problemen mee?quote:
Volgens jouw krankzinnige criteria niet, nee.quote:
Als jij belooft minder doorzichtige leugens te vertellen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef abondance het volgende:
Hij heeft geen Holocaust ontkent
Holocaustontkenning evenmin.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:41 schreef abondance het volgende:
Beschuldigingen naar elkaars hoofd slingeren behoren volgens mij niet bij de regels van dit forum beste apropos
''Inhoudelijke bijdragen'' bestaan uit het noemen van politici en beroemdheden die twijfelen aan de ''OV'', in verschrikkelijk Nederlands als: ''is de democratische congres vrouw die Rumsfeld op de rooster legde''?quote:Draag eens iets inhoudelijks bij ajb aan de discussie.
Dat is prettiger voor iedereen toch of niet dan?
het gaat niet zozeer over 9/11 maar over de laatste controversiele uitspraken van Ahmadinejad, en wat voor implicaties deze uitspraken kunnen hebben en in welke context deze uitspraken geplaatst moeten worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:41 schreef abondance het volgende:
Beschuldigingen naar elkaars hoofd slingeren behoren volgens mij niet bij de regels van dit forum beste apropos
Draag eens iets inhoudelijks bij ajb aan de discussie.
Dat is prettiger voor iedereen toch of niet dan?
Cynthia Mc kinney is de democratische congres vrouw die Rumsfeld op de rooster legde met de vraag waar de 2.3 triljoen dollar gebleven zijn die uit het financieel verslag van het Pentagon verdwenen zijn in 1999.
Ook zij trekt de OV in twijfel en vraagt om een nieuw onderzoek net als Achminejad.
Ok zij is presidentskandidate in de VS dat kan je toch niet meer zomaar aan de kant schuiven zulke mensen.
Waarom horen wij eigenlijk zo weinig van dit soort kandidaten ?
Zij was lid van het congres 4 jaar lang voor de democraten.
http://www.runcynthiarun.org/
http://www.911truth.org/osamas/mckinney.html
Het complotdenken waar jij je zo fanatiek mee bezig houdt is ook een geloof, althans, de parallellen zijn opvallend, de verschillen minimaal. Dus je zegt nu eigenlijk dat je een hekel aan jezelf hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:08 schreef abondance het volgende:
Jullie gaan het druk hebben nu met mij
hahahahahaaa
Geen enkel geloof is VREDE
ik heb een hekel aan al die geloven
Maar mijn mening is slechts een mening geen feit.
Maar jullie geloven in de Goering achtige praatjes van de elite die beweert dat je aangevallen word
Zeg me eens wanneer en waar het westen of Europa voor de laatste keer aangevallen is?
Schrijnender onkunde bestaat niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:08 schreef abondance het volgende:
Jullie gaan het druk hebben nu met mij
hahahahahaaa
Geen enkel geloof is VREDE
ik heb een hekel aan al die geloven
Maar mijn mening is slechts een mening geen feit.
Maar jullie geloven in de Goering achtige praatjes van de elite die beweert dat je aangevallen wordZeg me eens wanneer en waar het westen of Europa voor de laatste keer aangevallen is?
[ afbeelding ]
Waarom moet ik nu naar die film kijken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:47 schreef abondance het volgende:
kleineren is dat toegestaan op dit forum grote man?Bedankt voor het naar boven doen van het bericht
ook jij bent een engel
Eerst het Westen, nu Europa. ''Europa'' is de laatste vijftig jaar niet aangevallen. Deze vraag is overigens volkomen irrelevant.quote:Ik wacht nog op antwoord.
Waar en wanneer is Europa aangevallen in de laatste 50 jaar?
In welk opzicht vind jij deze uitspraken van Ahmadinjad gevaarlijk dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij zijn er in dit topic een aantal mensen actief, die de essentie compleet ontgaat. Met name Abondance blijft het topic verzieken met de opmerking van anderen on-topic moeten blijven, terwijl hij/zij zelf onjuiste opmerkingen neerkwakt. Ahmadinejad heeft wel degelijk de Holocaust ontkend en ook ontkend dat er homo's in zijn land wonden.
De essentie van dit topic is niet of er bepaalde twijfels rond 11 september zijn, maar het gegeven dat Ahmadinejad ZELFS twijfelt aan wat er die dag is gebeurd en hoe veel doden er zijn. De eventuele conspiracy is dus maar één van de drie elementen uit de twijfels van Ahmadinejad. Het is dan ook vreemd om te zien hoe legio mensen hier de hele conspiracy-discussie weer gaan overdoen, in plaats van in te zoomen op de gevaarlijkheid van de uitspraken van Ahmadinejad.
een president die roept dat israel van de kaart moet worden geveegd? holocaust ontkent? steeds verder komt met een kernwapen? nu ineens youtube ontdekt heeft en para wordt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
In welk opzicht vind jij deze uitspraken van Ahmadinjad gevaarlijk dan?
Daarin vind ik het in twijfel trekken van 9/11 een peuleschilletje. Maar goed, het past natuurlijk wel in de lijn der verwachting gezien zijn eerdere uitspraken, en die lijn is op zijn zachts gezegd niet echt fris te noemen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een president die roept dat israel van de kaart moet worden geveegd? holocaust ontkent? steeds verder komt met een kernwapen? nu ineens youtube ontdekt heeft en para wordt?
toch een lastige combinatie zeg maar.
Omdat hij uitspraken doet die zo uit de mond van Hitler hadden kunnen komen, daarom. Omdat geestelijken bezig zijn de bevolking te brainwashen, daarom. Omdat Iran bezig is om kindertjes vol te gieten met haat, zodat de terroristen van morgen alvast klaarsstaan, daarom. Omdat het aantal executies (waaronder minderjarigen) onder het bewind van deze man aan het stijgen is in Iran, daarom. En zo zijn er nog legio andere redenen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:01 schreef Terecht het volgende:
In welk opzicht vind jij deze uitspraken van Ahmadinjad gevaarlijk dan?
Als je dit dan wél snapt en goed interpreteert, waarom vraag je dan één post eerder nog wat er zo gevaarlijk is aan die Ahmadinejad? Het moge toch duidelijk zijn hoe deze man zijn achterban ophitst?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:24 schreef Terecht het volgende:
Daarin vind ik het in twijfel trekken van 9/11 een peuleschilletje. Maar goed, het past natuurlijk wel in de lijn der verwachting gezien zijn eerdere uitspraken, en die lijn is op zijn zachts gezegd niet echt fris te noemen.
Ik denk dat zijn uitspraken over 9/11 toch vooral naar zijn achterban gericht waren, want ieder ook maar een beetje geinformeerd persoon kan zien dat hij onzin uitkraamt (ik denk dat Ahmadinejad ook wel weet dat hetgeen hij zegt niet klopt). Bij een welgevallig oor zal het er niettemin ingaan als zoete koek.
Mijn gelimiteerde ervaringen met Iran zijn de verhalen van een vriend van me die er is geweest en zijn huisgenoot die Iranier is. Het beeld dat ik van Iran heb is dat het in tegenstelling tot wat je veelal in de media hoort en ziet (er zijn wel genuanceerde berichten over Iran te vinden, maar die zijn schaars) het een redelijk gematigd en open land is, waar men niet blindelings achter geestelijk leiders of in dit geval Ahmadinejad aanhobbelt. Tuurlijk, er zal een groep zijn die opgehitst raakt van dit soort anti-Amerika propaganda --en ik denk dat zijn boodschap ook voor deze groep bestemd is-- maar ik geloof dat een groot deel van de Iraanse bevolking wel kan zien dat het provocatie betreft.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat hij uitspraken doet die zo uit de mond van Hitler hadden kunnen komen, daarom. Omdat geestelijken bezig zijn de bevolking te brainwashen, daarom. Omdat Iran bezig is om kindertjes vol te gieten met haat, zodat de terroristen van morgen alvast klaarsstaan, daarom. Omdat het aantal executies (waaronder minderjarigen) onder het bewind van deze man aan het stijgen is in Iran, daarom. En zo zijn er nog legio andere redenen.
[..]
Als je dit dan wél snapt en goed interpreteert, waarom vraag je dan één post eerder nog wat er zo gevaarlijk is aan die Ahmadinejad? Het moge toch duidelijk zijn hoe deze man zijn achterban ophitst?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:29 schreef Mikrosoft het volgende:
Was het niet zo dat Ahmadinejad de omvang van de Holocaust in twijfel trekt? Is wel iets anders dan ontkennen.
Diverse westerse media hebben bovendien "Ahmadinejad's" Israël van de kaart vegen gerectificeerd. Het was een vertaalfout. Een opzettelijke als je het mij vraagt. De rectificatie ging natuurlijk niet vergezeld van zoveel bombarie als de leugen en dat blijkt wel uit het herhalen van die leugen door veel mensen.
En dan die homo-obsessie van sommige lieden op dit forum. Kan je het Ahmadinejad kwalijk nemen dat hij zegt dat er in Iran geen homo's wonen? Dat zeggen heel veel westerlingen ook over hun eigen families of het dorp waar ze wonen.
Ja, dat kun je hem wel degelijk kwalijk nemen, omdat er meer dan voldoende aanwijzingen zijn dat homo's in Iran stelselmatig worden vervolgd EN worden geëxecuteerd (zelfs minderjarig) onder valse voorwendselen. Dat gebeurt met medeweten van het extremistische bewind van Ahmadinejad. Het heeft totaal niets met een obsessie te maken dat ik dat aankaart, als ik wijs op het gevaar van dit bewind. Het is overigens een mensenrechtenkwestie!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:29 schreef Mikrosoft het volgende:
En dan die homo-obsessie van sommige lieden op dit forum. Kan je het Ahmadinejad kwalijk nemen dat hij zegt dat er in Iran geen homo's wonen? Dat zeggen heel veel westerlingen ook over hun eigen families of het dorp waar ze wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |