abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58141910
Toulouse geeft mij trouwens ook niet echt reden om te verhuizen.
pi_58146838
Tsja, rekenen we Samara onder Europa? Het is natuurlijk europees rusland, maar het ligt bijna in Kazachstan

De lelijkste stad vond ik denk ik Simferopol (Oekraine). Maarja, geld voor fatsoenlijk onderhoud is daar niet. De buitenwijken van Sint Petersburg zien er net zo troosteloos uit hoor, terwijl dat zo'n mooie stad is. Dat wij dan zo'n pauperstad als Zoetermeer bouwen... dat is dan eigenlijk nog veel erger. Hier hebben we toch het geld om er in ieder geval IETS beters van te maken. Helaas. Veel plekken in Rotterdam doen mij denken aan Rusland, pauperflats. Nederland is gewoon 3x niks.

Hier wat illustraties van Simferopol

vrijdag 18 april 2008 @ 23:02:26 #103
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_58149504
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef dreugkleut het volgende:

[..]

Ik ben nooit in Samara geweest, maar hier hoef je niet geweest te zijn om te zeggen dat het gewoon een afschuwelijk lelijke stad is. Zie alleen al dat station , zelden zo'n lelijk gebouw gezien.
Ik vind het een mooie stad hoor. Ben dol op Russische steden
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_58150334
Ik nomineer Swindon in Engeland. Wat een ontzettend troosteloze bende.

Kijk: Brussel is gewoon een heerlijke stad. In Luik is tenminste het centrum mooi, en de stad ligt prachtig tussen de heuvels aan de Maas. En ook Duisburg heeft tegenwoordig zijn mooie plekjes, zoals de Innenhafen en het Landschaftspark.

Maar Swindon niet. Swindon is een gruwelijk lelijke industriestad. De enige bezienswaardigheid is een outlet-center in een oud fabriekscomplex. De enige oude kerk die we zagen was een met graffiti bekladde ruïne, en het stadscentrum bestond uit één straat vergelijkbaar met de Lijnbaan in Rotterdam. Verder stonden de meeste kantorenflats leeg, en veel van de huizen waren slecht onderhouden en hadden vieze bruine vitrages voor de ramen.

Erg veelzeggend is ook het feit dat als je op Internet nauwelijks foto's van Swindon kunt vinden - waarom zou je ook gaan fotograferen in een stad waar praktisch niks moois te zien is.
  Redactie Frontpage vrijdag 18 april 2008 @ 23:46:23 #105
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58150687
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:40 schreef cerror het volgende:
Wel eens in Hoogeveen geweest?
Ik heb er 20 jaar gewoond. TS heeft gelijk, een stad die is vernoemd naar een Lada is per definitie al lelijk. Maar ik nomineer Venlo en Dortmund, wat een lelijke, grouwe steden!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:54:30 #106
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_58150868
Chemnitz (Karl Marx Stadt) in Duitsland.

[ Bericht 66% gewijzigd door reem op 19-04-2008 00:03:02 ]
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')