JA DUS, DAN VRAAG JE MAAR SUBSIDIE AAN!!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef T42 het volgende:
tjah tis geen bestaande bios de apparatuur is niet goedkoop weet je
ander regel jij een mobile projector + scherm, stroom, plaatsje, vergunning, wc's, eet tent enz enz
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
JA DUS, DAN VRAAG JE MAAR SUBSIDIE AAN!!
zegt een budugly puber! ga je puisten uitknijpen ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef hamkaastosti het volgende:
zeker tegen dat lelijke kutding van jou aankijken
me onderschrift is weg dusjah kan je nie kwalijk nemen maar ik praat met een N en niet in abnquote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Pulu het volgende:
Intressen denk het niet...misschien wel interesse
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef worldpimber het volgende:
OP verwijderd, dit verdient een ban wegens sabotage van het forum.
Alexxxxx waar blijf je?
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:40 schreef T42 het volgende:
[..]
zegt een budugly puber! ga je puisten uitknijpen ofzo
hamkaastosti
jij weet niet eens hoe da ding er uit ziethoeveel zo'n ding kost
achja ik heb een hobby jij dus niet
whaha stuk roest klopt versleten nog lang niet hij ligt uitelkaar nu menneke voor grotere motor.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:08 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
![]()
huillie met je versleten stuk roest
wel 2. en skeelers. skeelers heb ik ook. maar die liggen nu uit elkaar voor grotere wieltjesquote:
zooow kun je dan sneller op je bek vallenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
wel 2. en skeelers. skeelers heb ik ook. maar die liggen nu uit elkaar voor grotere wieltjes
Ja sorry, ik heb ook nog een ECHTE baanquote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef worldpimber het volgende:
OP verwijderd, dit verdient een ban wegens sabotage van het forum.
Alexxxxx waar blijf je?
Zoals pimbertje likt, likt niemandquote:Op donderdag 17 april 2008 15:03 schreef T42 het volgende:
[..]
whoehoe een retelikker 1e klas gespot
en weer een puber worldpimber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |