Wat je zegt klopt.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:10 schreef fruityloop het volgende:
Wat is er mis met de bus en trein dat je zulke stomme risico's gaat nemen? En die rijinstructeur kan zeggen wattie wil, als er problemen uit voortkomen ben jij de pineut.
Ja joh, moedig hem nog aan ook...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:11 schreef _Flash_ het volgende:
Je bent toch prima in staat om auto te rijden? Als je een beetje voorzichtig aan doet moet het best kunnen. Ik bedoel, hoe vaak wordt je nou gecontroleerd?
Zoals hier boven al staat, regel dan iemand met rijbewijs, kan jij mooi achterin haar handje vasthouden...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt.![]()
Ze krijgt een operatie, en dan is het niet fijn om met de bus en de trein te gaan. Zeker niet als je net een paar uur uit narcose bent.
Is er niemand anders die kan rijden?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt.![]()
Ze krijgt een operatie, en dan is het niet fijn om met de bus en de trein te gaan. Zeker niet als je net een paar uur uit narcose bent.
Ik heb ook genoeg gevonden.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:24 schreef fruityloop het volgende:
Sowieso, als je de moeite neemt om voor deze vraag een account te openen heb je ook wel genoeg kennis om de antwoorden op je vragen met google te vinden lijkt me.
En toch moet het wel eens gebeuren, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand daadwerkelijk zijn hele leven moet betalen. Ik ben wel benieuwd naar praktijkvoorbeelden.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap het wel, maar zou het je toch afraden. Buiten de boete kun je ook nog door het CBR een maatregel opgelegd krijgen dat je een tijd lang geen rijexamen mag doen. Bovendien ben je niet verzekerd, dus als je een ongeluk krijgt ben je enorm hard het bokkie.
Heeft je vriendin geen ouders die haar heen en weer kunnen brengen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg gevonden.
Ken wel mensen in mijn omgeving die een rijbewijs hebben (genoeg zelfs) maar deze kunnen niet zomaar even 2 daagjes vrij nemen omdat mijn vriendin geopereerd gaat worden.
Ps; Ik ben niet een 'hem' maar een 'haar'.
Haar moeder is overleden, en met haar vader heeft ze geen contact.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je vriendin geen ouders die haar heen en weer kunnen brengen?
Hoezo, twee dagen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Kimyy het volgende:
Ken wel mensen in mijn omgeving die een rijbewijs hebben (genoeg zelfs) maar deze kunnen niet zomaar even 2 daagjes vrij nemen omdat mijn vriendin geopereerd gaat worden.
Ik denk inderdaad dat collega's daar niet voor te porren zijn, maar waar zijn de ouders in dit verhaal? Wij kennen de familieverhoudingen uiteraard niet, maar ik ken zo geen ouders die een dochter zoiets laten doen. Maar als je genoeg gevonden hebt, wat volgens mij trouwens zwaarwegende negatieve redenen zijn, waarom post je hier dan nog?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg gevonden.
Ps; Ik ben niet een 'hem' maar een 'haar'.
Naja, ik kan he me wel voorstellen dat het even door je hoofd vliegt, zo te horen zit ze logistiek wat lastig, maar de TS is al zover dat ze er serieus over aan het nadenken is, gezien de moeite die ze neemt voor het aanmaken van een nieuwe account ed. Even een tip, je vriendin mag gemaakte medische vervoerskosten zeker voor een deel aftrekken van de belasting volgens mij, dus dan is het OV toch alweer wat leuker?.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Donders het volgende:
Verschrikkelijk dit... dat je er uberhaupt over nadenkt om het te gaan doen..
Tukkers, hè. Het is altijd al achtergebleven gebied geweest. En ze zijn tot heel veel in staat, vooral als het niet legaal is. En ik heb er jaren gewoond, dus weet redelijk waar ik het over heb.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Donders het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Donders het volgende:
hey een ex Tukker net als ik. Ik kan je ook genoeg verhalen vertellen....quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Tukkers, hè. Het is altijd al achtergebleven gebied geweest. En ze zijn tot heel veel in staat, vooral als het niet legaal is. En ik heb er jaren gewoond, dus weet redelijk waar ik het over heb.
Dus omdat je in het verleden 0 ongelukken hebt gemaakt heb je in de toekomst nooit meer kans op een ongeluk?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Guncta het volgende:
Ik heb nu 6 jaar mijn rijbewijs en nog geen ongeluk gehad. Ik denk dat jij wel minstens zo goed kan autorijden.
0 ongelukken is 0%. 0%/6/365= 0% kans op een ongeluk.
1 keer mijn rijbewijs moeten laten zien= 100%/6 = 16.6666/365 = 0.04566210045662101
0.04566210045662101/ 2 = 0.022
Je hebt dus 99,9% zekerheid dat er niks gebeurd. En je vriendin is toch wel meer waard dan suf met de bus gaan?
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Guncta het volgende:
1 keer mijn rijbewijs moeten laten zien= 100%/6 = 16.6666/365 = 0.04566210045662101
Ongelukken verlopen inderdaad altijd via methoden van statistische voorspelbaarheid.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Guncta het volgende:
Ik heb nu 6 jaar mijn rijbewijs en nog geen ongeluk gehad. Ik denk dat jij wel minstens zo goed kan autorijden.
Je hebt dus 99,9% zekerheid dat er niks gebeurd. En je vriendin is toch wel meer waard dan suf met de bus gaan?
Ze moet ergens bij de privekliniek in de beurt slapen, mocht er iets mis gaan dan kan ze zo terug. Dus in totaal zijn we 2 dagen weg. Verder vinden mijn ouders het geen goed idee als ik zou gaan rijden.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo, twee dagen?
Je gaat met de trein heen en je zorgt dat iemand je ophaalt, dat is toch geen 2 dagen?
Trouwens als je met een taxi (treintaxi) naar de trein gebracht om terug te gaan kunnen jullie beide lekker zitten, kan je nog wat voor haar betekenen ook, in de auto moet je je aandacht op de weg houden en maar bidden dat er niks verkeerds gaat...
Nee, de boete bedraagt ¤ 190,- zonder verdere gevolgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef cyberbull het volgende:
je bent niet verzekerd!
je mag je rijbewijs neit halen voor 5 jaar geloof ik als je gepakt wordt
is het je dat waard ?
Verstandige ouders gelukkig... Kunnen zij iets voor jullie betekenen verder?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ze moet ergens bij de privekliniek in de beurt slapen, mocht er iets mis gaan dan kan ze zo terug. Dus in totaal zijn we 2 dagen weg. Verder vinden mijn ouders het geen goed idee als ik zou gaan rijden.
Nou, die link die ik je gaf geeft toch wel iets anders aan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Nee, de boete bedraagt ¤ 190,- zonder verdere gevolgen.
Je mag toch echt 2 jaar niet meer examen doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat er vervolgens iemand ter plaatse moet komen om de auto verder te rijden?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Kimyy het volgende:
Hihi..quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Guncta het volgende:
Ook jij mag meteen een extra cursus statistiek volgen, als je die troep geloofdquote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Hihi..![]()
0% kans op een ongeluk is natuurlijk niet zo, ongelukken kunnen ook gebeuren door iemands anders fout. Als ik in dat geval achter het steur zit, heb ik een probleem.
Verder rij is soms kleine stukjes in de autio van me'n vriendin, daarom vindt ze het niet erg als ik ga rijden.
Mijn moeder heeft een spierziekte en kan daarom niet zulke grote afstanden afleggen. Mijn vader werkt fulltime, en kan geen 2 dagen vrij krijgen, dit omdat het om mijn vriendin gaat en niet om mijzelf. Dat zou het verhaal natuurlijk anders maken.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Verstandige ouders gelukkig... Kunnen zij iets voor jullie betekenen verder?
Je hebt mijn reactie daarop dus duidelijk niet gelezen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook jij mag meteen een extra cursus statistiek volgen, als je die troep geloofd.
0% kans, omdat in het verleden ook niets is gebeurdquote:Op donderdag 17 april 2008 12:24 schreef FJD het volgende:
Volgens mij weet je zelf al wat je gaat doen en laat je je daar door niemand van af brengen![]()
Een ongeluk met een beetje lichamelijk letsel gaat je tienduizenden euro's schuld opleveren maar ach, wat is de kans daarop nou eenmaal? Succes he!
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Hihi..![]()
0% kans op een ongeluk is natuurlijk niet zo, ongelukken kunnen ook gebeuren door iemands anders fout. Als ik in dat geval achter het steur zit, heb ik een probleem.
Verder rij is soms kleine stukjes in de autio van me'n vriendin, daarom vindt ze het niet erg als ik ga rijden.
Wat voor soort operatie is het dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een spierziekte en kan daarom niet zulke grote afstanden afleggen. Mijn vader werkt fulltime, en kan geen 2 dagen vrij krijgen, dit omdat het om mijn vriendin gaat en niet om mijzelf. Dat zou het verhaal natuurlijk anders maken.
Verder is de beslissing niet genomen wat we gaan doen.
1: We gaan met de auto en lopen het risico op een bekeuring.
2: We gaan met de bus en de trein, en hopen dat ze uberhaupt in staat is om; trap te lopen bij de stations, over te stappen, staand wachten op het peron op de trein en hopen dat we kunnen zitten in de trein. ect. ect.
Bijna elk station in Nederland heeft een lift, voor invalide reizigers. En als dat niet zo is dan zijn ze daar hard mee bezig om een lift te bouwen. Verder heeft elk station ook wel wat stoelen. Zitten in een trein kun je ook gewoon 1ste klas (dan weet je bijna wel zeker dat je plek hebt) en als je een OV hebt kost dat ook niet echt schokkend veel. Minder dan die boetes iig. Allemaal non-redenen om toch voor een auto te kiezen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een spierziekte en kan daarom niet zulke grote afstanden afleggen. Mijn vader werkt fulltime, en kan geen 2 dagen vrij krijgen, dit omdat het om mijn vriendin gaat en niet om mijzelf. Dat zou het verhaal natuurlijk anders maken.
2: We gaan met de bus en de trein, en hopen dat ze uberhaupt in staat is om; trap te lopen bij de stations, over te stappen, staand wachten op het peron op de trein en hopen dat we kunnen zitten in de trein. ect. ect.
Ik vermoed zomaar dat het je wel iets meer gaat kosten dan alleen een bekeuring.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Kimyy het volgende:
Dan huur je bij het Groene Kruis een rolstoel en vraagt hulp aan de conducteurs... probleem opgelostquote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Of je overnacht in een hotel voor een nacht en probeer je de volgende dag verder te gaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan huur je bij het Groene Kruis een rolstoel en vraagt hulp aan de conducteurs... probleem opgelost
Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bijna elk station in Nederland heeft een lift, voor invalide reizigers. En als dat niet zo is dan zijn ze daar hard mee bezig om een lift te bouwen. Verder heeft elk station ook wel wat stoelen. Zitten in een trein kun je ook gewoon 1ste klas (dan weet je bijna wel zeker dat je plek hebt) en als je een OV hebt kost dat ook niet echt schokkend veel. Minder dan die boetes iig. Allemaal non-redenen om toch voor een auto te kiezen.
Ja zonder ook maar 1 rijles gehad te hebben in een auto gaan rijden is ook niet echt verstandig. Ik heb er al 35 gehad, en ben volgens de rij instructeur klaar voor het praktijkexamen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=15311
Soortgelijk verhaal met ongeluk.
Dat wil niet zeggen dat je het ook haalt...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ja zonder ook maar 1 rijles gehad te hebben in een auto gaan rijden is ook niet echt verstandig. Ik heb er al 35 gehad, en ben volgens de rij instructeur klaar voor het praktijkexamen.
Maken we er een kleine kettingbotsing van, kan ik mijn rechtsbijstand ook eens aan het werk zetten. Wie niet horen wil moet dan maar voelen ook..quote:Op donderdag 17 april 2008 12:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Gaat het om een abortus of zo? Ivm de privé kliniek. Maar dat doet er niet toe, het blijft echt niet bij die 190 Euro. En al helemaal niet als er wordt ontdekt dat je geen rijbewijs hebt en je hebt een ongeluk gemaakt. Heeft iemand ook eens bij mij gedaan. Heeft hem ruim 50.000 Euro gekost, ex. proceskosten. Nu heeft natuurlijk de verzekering dat betaald in eerste instantie, maar die gaan echt wel zoeken hoe ze dat terug gaan krijgen.
Dus succes, kom je mij tegen in een verkeerde situatie, dan draai ik je financieel volledig kapot.
Al wel 35 lessen? Toe maar meid, ik snap niet waarom je dat papiertje niet zomaar cadeau krijgt. Een rijles is gewoon NIET hetzelfde als ervaring in het echte verkeer. Daar heb je niet iemand die ingrijpt als het misgaat of je waarschuwt als het dreigt verkeerd te gaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ja zonder ook maar 1 rijles gehad te hebben in een auto gaan rijden is ook niet echt verstandig. Ik heb er al 35 gehad, en ben volgens de rij instructeur klaar voor het praktijkexamen.
Dikke bullshit, maat van me is ook gepakt met rijden zonder rijbewijs. Hij heeft daarna gewoon z'n rijbewijs mogen halen!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:19 schreef sweboy het volgende:
[..]
Je mag toch echt 2 jaar niet meer examen doen.
Plus je bent onverzekerd, reken dat er ook nog maar bij.
Dat je er 35 lessen op hebt zitten zegt helemaal geen ruk over of je wel of niet kan rijden. Iemand hierboven zei het al: je zit in een gecontroleerde omgeving. Als jij iets fout dreigt te doen dan grijpt iemand in of waarschuwt je. Dat heb je niet als je ineens zelf gaat rijden. Het is wachten op een situatie waar je in paniek raakt en ineens niet meer weet wat te doen. En dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ze kon het vast ook wel in 10 lessen halen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Al wel 35 lessen? Toe maar meid, ik snap niet waarom je dat papiertje niet zomaar cadeau krijgt. Een rijles is gewoon NIET hetzelfde als ervaring in het echte verkeer. Daar heb je niet iemand die ingrijpt als het misgaat of je waarschuwt als het dreigt verkeerd te gaan.
Wees verstandig en doe het gewoon NIET, het is het echt allemaal niet waard.
Had die ook een ongeluk veroorzaakt? En je mag het ook wel weer halen, duurt alleen 1 a 2 jaar als je pech hebt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dikke bullshit, maat van me is ook gepakt met rijden zonder rijbewijs. Hij heeft daarna gewoon z'n rijbewijs mogen halen!
Heeft diezelfde maat ook een ongeluk veroorzaakt? Want dat veranderd de boel natuurlijk ook nog eens...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dikke bullshit, maat van me is ook gepakt met rijden zonder rijbewijs. Hij heeft daarna gewoon z'n rijbewijs mogen halen!
Met het verschil dat je nog niet hebt laten zien aan de examinator dat je het kan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Je haalt een rijbewijs wanneer de examinator vertrouwen heeft in je kwaliteiten in het verkeer. 35 keer 1 uurtje rijden in tukkerland stelt geen reet voor met waar je naar toe moet. En denk niet dat je kunt autorijden als je een rijbewijs hebt. Daarna moet je nog veel leren, alleen kun je dat zelf doen, met een rijbewijs.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Nee hij niet, maar ken wel een andere jongen die had de mini van zijn ma dronken in de kreukels gereden en heeft toen iets van 1 jaar rijontzegging gehad!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze kon het vast ook wel in 10 lessen halen.
"Hey, hier hebben ze wel meer auto's dan alleen trekkers op de rijbaan"quote:Op donderdag 17 april 2008 12:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je haalt een rijbewijs wanneer de examinator vertrouwen heeft in je kwaliteiten in het verkeer. 35 keer 1 uurtje rijden in tukkerland stelt geen reet voor met waar je naar toe moet. En denk niet dat je kunt autorijden als je een rijbewijs hebt. Daarna moet je nog veel leren, alleen kun je dat zelf doen, met een rijbewijs.
Nee hoor, het is namelijk gewoon verboden.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef N-2the-ick het volgende:
Het is natuurlijk een overweging om toch te gaan rijden.
Ik snap je punt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je er 35 lessen op hebt zitten zegt helemaal geen ruk over of je wel of niet kan rijden. Iemand hierboven zei het al: je zit in een gecontroleerde omgeving. Als jij iets fout dreigt te doen dan grijpt iemand in of waarschuwt je. Dat heb je niet als je ineens zelf gaat rijden. Het is wachten op een situatie waar je in paniek raakt en ineens niet meer weet wat te doen. En dan?
Tot er echt iets gebeurt en je ineens niet meer weet wat je moet doen. Geloof nou eens wat men hier aandraagt, dat doen ze echt niet om je te pesten hoor :[quote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik snap je punt.![]()
De laatste 10-15 lessen heeft hij helemaal niet ingegrepen, en ook nergens voor gewaarschuwd. Als ik zelf ga rijden zit ik net zo rustig in de auto als in de 'lesauto'.
Dan snap je het punt dus gewoon niet. Rijden in Twente met een instructeur naast je is echt wel iets anders als rijden naar Eindhoven zonder iemand naast je die kan ingrijpen als het misgaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik snap je punt.![]()
De laatste 10-15 lessen heeft hij helemaal niet ingegrepen, en ook nergens voor gewaarschuwd. Als ik zelf ga rijden zit ik net zo rustig in de auto als in de 'lesauto'.
Zoals ik eerder al aangaf, ik heb in Tukkerije gewoond, helaas. En het stelt geen reet voor met veel andere gebieden in Nederland (oops, foutjequote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Hey, hier hebben ze wel meer auto's dan alleen trekkers op de rijbaan"
De allereerste keer dat ik alleen ging rijden vond ik het ook doodeng. Het is echt compleet iets anders dan rijden met instructeur......quote:Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zegt niets. Dat had ik ook en op het examen een ingreep. Leuk, gezakt. Volgende keer beter.
Ook als je rijd heb je soms nog wel eens acties waarvan je denkt "dat kan ik beter doen de volgende keer". Je rijbewijs is geen garantie dat je geweldig goed kan rijden, zonder fouten. Vooral de eerste keren is het eng, moeilijk en merk je direct dat je rijlessen geen fuck voorstellen.
helemaal mee eens, Ik heb zeker 25 jaar in Tukkerland gewoond en nu 7 jaar in de Randstad. Het is echt niet te vergelijke qua verkeersdrukte enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al aangaf, ik heb in Tukkerije gewoond, helaas. En het stelt geen reet voor met veel andere gebieden in Nederland (oops, foutje). Tukkerije is misschien net iets drukker als bijvoorbeeld Friesland, Groningen en Drenthe.
Jup. En ik had daar nog eens bij dat ik ook ineens alleen in een grote stad moest rijden. Dan begin je toch echt in paniek te rakenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ik alleen ging rijden vond ik het ook doodeng. Het is echt compleet iets anders dan rijden met instructeur......
Ik moest helemaal alleen de snelweg op en af en dan ook in de stad rijden. Nou ik scheet echt 7 kleuren stront toen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. En ik had daar nog eens bij dat ik ook ineens alleen in een grote stad moest rijden. Dan begin je toch echt in paniek te raken.
Waarom ga je überhaupt nog het rijexamen doen? Volgens jouw argumenten heb je dat papiertje helemaal niet nodig, dus dat rijexamen is gewoon weggegooid geld.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik snap je punt.![]()
Het is wachten op het praktijkexamen, de rijinstructeur zegt niet voor niets dat het geen zin heeft om te gaan lessen, omdat ik simpelweg alles al geleerd en gedaan heb.
Zelf vindt ik dat niet eng.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ik alleen ging rijden vond ik het ook doodeng. Het is echt compleet iets anders dan rijden met instructeur......
Zeer herkenbaar. Je moet voor je gevoel ineens op 100 dingen tegelijk letten en hoe werkte die auto ook al weer, aangezien je natuurlijk alleen je leswagen gewend bent.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:54 schreef Scorpie het volgende:
De 1e keer dat ik zonder iemand ging rijden scheet ik ook bijna in mijn broek, zeker toen ik 10 kilometer snelweg moest nemen en ik zelf de borden moest lezen
Je kan nog niet rijden!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Zelf vindt ik dat niet eng.Jij zit in de auto, en die auto bestuur jij. Als je dat gewoon goed doet kan er weinig misgaan. Wel eens een stukje van Enschede naar Almelo gereden, tis 1 lange weg, wat is daar nou eng aan?
Dan heb je het ook over een gebiedquote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Zelf vindt ik dat niet eng.Jij zit in de auto, en die auto bestuur jij. Als je dat gewoon goed doet kan er weinig misgaan. Wel eens een stukje van Enschede naar Almelo gereden, tis 1 lange weg, wat is daar nou eng aan?
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
TS is gewoon dom, arrogant en wil niet luisteren.
Ik hoop dat je de vangrail pakt, niet te hard, gewoon genoeg om te schrikken en de politie op je dak te krijgen.
Zomaar, omdat je dom, arrogant en stronteigenwijs bent.
Nee, dan heb je goed opgelet!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
TS is gewoon dom, arrogant en wil niet luisteren.
Ik hoop dat je de vangrail pakt, niet te hard, gewoon genoeg om te schrikken en de politie op je dak te krijgen.
Zomaar, omdat je dom, arrogant en stronteigenwijs bent.
Uhuhm... Je moet ineens op 100 dingen tegelijk letten? Dat is nou precies wat je geleerd hebt in je rijlessen! Dus wat je zegt klopt niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar. Je moet voor je gevoel ineens op 100 dingen tegelijk letten en hoe werkte die auto ook al weer, aangezien je natuurlijk alleen je leswagen gewend bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |