Wat je zegt klopt.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:10 schreef fruityloop het volgende:
Wat is er mis met de bus en trein dat je zulke stomme risico's gaat nemen? En die rijinstructeur kan zeggen wattie wil, als er problemen uit voortkomen ben jij de pineut.
Ja joh, moedig hem nog aan ook...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:11 schreef _Flash_ het volgende:
Je bent toch prima in staat om auto te rijden? Als je een beetje voorzichtig aan doet moet het best kunnen. Ik bedoel, hoe vaak wordt je nou gecontroleerd?
Zoals hier boven al staat, regel dan iemand met rijbewijs, kan jij mooi achterin haar handje vasthouden...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt.![]()
Ze krijgt een operatie, en dan is het niet fijn om met de bus en de trein te gaan. Zeker niet als je net een paar uur uit narcose bent.
Is er niemand anders die kan rijden?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt.![]()
Ze krijgt een operatie, en dan is het niet fijn om met de bus en de trein te gaan. Zeker niet als je net een paar uur uit narcose bent.
Ik heb ook genoeg gevonden.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:24 schreef fruityloop het volgende:
Sowieso, als je de moeite neemt om voor deze vraag een account te openen heb je ook wel genoeg kennis om de antwoorden op je vragen met google te vinden lijkt me.
En toch moet het wel eens gebeuren, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand daadwerkelijk zijn hele leven moet betalen. Ik ben wel benieuwd naar praktijkvoorbeelden.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap het wel, maar zou het je toch afraden. Buiten de boete kun je ook nog door het CBR een maatregel opgelegd krijgen dat je een tijd lang geen rijexamen mag doen. Bovendien ben je niet verzekerd, dus als je een ongeluk krijgt ben je enorm hard het bokkie.
Heeft je vriendin geen ouders die haar heen en weer kunnen brengen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg gevonden.
Ken wel mensen in mijn omgeving die een rijbewijs hebben (genoeg zelfs) maar deze kunnen niet zomaar even 2 daagjes vrij nemen omdat mijn vriendin geopereerd gaat worden.
Ps; Ik ben niet een 'hem' maar een 'haar'.
Haar moeder is overleden, en met haar vader heeft ze geen contact.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je vriendin geen ouders die haar heen en weer kunnen brengen?
Hoezo, twee dagen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Kimyy het volgende:
Ken wel mensen in mijn omgeving die een rijbewijs hebben (genoeg zelfs) maar deze kunnen niet zomaar even 2 daagjes vrij nemen omdat mijn vriendin geopereerd gaat worden.
Ik denk inderdaad dat collega's daar niet voor te porren zijn, maar waar zijn de ouders in dit verhaal? Wij kennen de familieverhoudingen uiteraard niet, maar ik ken zo geen ouders die een dochter zoiets laten doen. Maar als je genoeg gevonden hebt, wat volgens mij trouwens zwaarwegende negatieve redenen zijn, waarom post je hier dan nog?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg gevonden.
Ps; Ik ben niet een 'hem' maar een 'haar'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |