quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:09 schreef Samzz het volgende:
Al heb ik wel een enorm schattig jurkje bij VS gezien! Maar die verzendtijd is zo lang..
Drie wekenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoelang is die verzendtijd dan?
dat is best langquote:
grote meidquote:Op donderdag 17 april 2008 18:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een Bossche Bol gegeten zonder te knoeien
PIC'S or it didn't happenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:10 schreef Samzz het volgende:
Whiieeee ik krijg een kleurtje! Tralalala
Nou even dat je het weet, dat is een bijna onmogelijke opgavequote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou even dat je het weet, dat is een bijna onmogelijke opgave
Wat is dat toch met die foto'squote:
tjah, dat moest gewoon evenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die foto'sIk word gewoon bruin, that's it!
en lelijke kinderenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
oefening baart kunst
misschien eten?quote:
Ja dat zal wel... zal stiekem achter de schermen wel een soort van vleeskeuring worden of zo. Leer mij mannen kennenquote:
Jaa mijn internet liet me toch even in de steekquote:
sorryquote:Op donderdag 17 april 2008 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa mijn internet liet me toch even in de steek
oefenen dan maar?quote:
wel het raam eerst open doenquote:
Ik dacht dat jij een metgezel had, zeg maarquote:
zei ik dat hardop?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een metgezel had, zeg maar
maar daar voelt zo'n modem niet zoveel van. en dan hej 't raam wel stukquote:
Eh nee, maar ik meende te lezen dat je ooit eens naar de vriendin ging of zoquote:
Ik gooi de modem ook niet weg. Die lui daar gaan het raam uit, die doen het verkeerd.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar voelt zo'n modem niet zoveel van. en dan hej 't raam wel stuk
Jaaa laat mij maar alleen achter hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
maarre nog veel plezier met spammen. ik ga nu verder leren. ik heb al 2 toetsen verknald
voor jou:quote:Op donderdag 17 april 2008 18:20 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, het is inderdaad wel een beetje etenstijd he..
En ik weet nog steeds niet hoe iedereen die hier een beetje post heet
dan sms jij me even voor de laatste postquote:Op donderdag 17 april 2008 18:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil niet de laatste post hebben... ik kan geen topic titel verzinnen!
Ah tofquote:Op donderdag 17 april 2008 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor jou:
Roycooooo = Roy
Blawh = Bas
Rumille = Peter
-_-Guitarist-_- = David
Rulerofdeath = Wouter
Remcore = Remco
dat waren de meest voorkomende spammers
dan hoop ik dat je een groot raam hebt met veel ruimte daaronder waar al die lui kunnen liggenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gooi de modem ook niet weg. Die lui daar gaan het raam uit, die doen het verkeerd.
Heheheh ik kan dat nooit schattenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan sms jij me even voor de laatste post
kwam ik ook pas vandaag achterquote:Op donderdag 17 april 2008 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah tof
Ik wist dat David David heet. Dat zei ie al.
Maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je een groot raam hebt met veel ruimte daaronder waar al die lui kunnen liggen
er staat rechts een nummer. naast de datum en tijd van de post. nummer 301 is het laatste nummer van een topicquote:
Ja dat kan je idd ook doen... ik vroeg het.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kwam ik ook pas vandaag achterdoor in het fobo te kijken
kom anders maar hier. gaan we samen FOK!kenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa laat mij maar alleen achter hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
kan ookquote:Op donderdag 17 april 2008 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat kan je idd ook doen... ik vroeg het.
Goed dat je het zegt. Maar daar let ik toch niet op johquote:Op donderdag 17 april 2008 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er staat rechts een nummer. naast de datum en tijd van de post. nummer 301 is het laatste nummer van een topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |