abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65303283
Zou wel typisch zijn wanneer Cahais het nu straks alsnog gaat maken Ach, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. In ieder geval 'verdienstelijk' ingevallen en z'n penalty benut.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65303373
Viel zeer aardig in ja, lijkt me echt een goede aanwinst voor Groningen, had er iig hoge verwachtingen van.
Jammer dat ie weg wilt, heimwee?

Ook pas 20 ofzo toch deze jongen?
  donderdag 22 januari 2009 @ 00:00:35 #53
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65303524
Groningen wil niet verder met Cahais. Gevalletje prijs-kwaliteit.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 22 januari 2009 @ 00:01:22 #54
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65303546
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef Rots het volgende:
Viel zeer aardig in ja, lijkt me echt een goede aanwinst voor Groningen, had er iig hoge verwachtingen van.
Jammer dat ie weg wilt, heimwee?

Ook pas 20 ofzo toch deze jongen?
Hij wilde niet weg, maar kreeg geen minuten in het eerste elftal omdat hij niet linksachter wilde spelen maar centraal. Goed op een gegeven moment had hij er ook genoeg van om in het 2e te spelen. Maar sorry hoor als ik Metaj zie strompelen, dan wil ik liever Cahais houden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65303856
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hij wilde niet weg, maar kreeg geen minuten in het eerste elftal omdat hij niet linksachter wilde spelen maar centraal. Goed op een gegeven moment had hij er ook genoeg van om in het 2e te spelen. Maar sorry hoor als ik Metaj zie strompelen, dan wil ik liever Cahais houden.
Tja, maar waarschijnlijk kost ie wel aardig wat (Boca Juniors). En als die niet eens wil spelen op linksback is het gewoon een arrogant mannetje die niet wil. Als hij het daar goed doet, zou het ook op een gegeven moment naar het centrum kunnen verhuizen, want Sankoh is echt 10x niks .

Voor mijn part test je hem gewoon een paar wedstrijden in het centrum ipv Sankoh.
  donderdag 22 januari 2009 @ 00:22:49 #56
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65304100
Misschien off topic, maar wat is er mis met Sankoh?
pi_65304155
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:22 schreef The_Verve het volgende:
Misschien off topic, maar wat is er mis met Sankoh?
Alles. Hij speelde vandaag weer echt kut. Stond ook tijdje ernaast volgens mij dit seizoen bij Groningen, stuk beter.

Weet niet of je de wedstrijd van vandaag hebt gezien, maar al zijn passes kwamen ongeveer fout aan. Verder kan hij niet opbouwen, en heeft ook nog eens totaal geen handelingssnelheid.

donderdag 22 januari 2009 @ 00:30:06 #58
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65304296
Hij stond er tegen Twente naast, ten faveure van Svejdik. Dat ging perfect inderdaad...

In je tweede alinea geef je een uitstekende omschrijving van Cahais.
pi_65304488
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef The_Verve het volgende:
Hij stond er tegen Twente naast, ten faveure van Svejdik. Dat ging perfect inderdaad...

In je tweede alinea geef je een uitstekende omschrijving van Cahais.
Tja Svejdik moet je ook niet in het centrum zetten.

En je hebt Cahais nog amper zien spelen, ik ook niet trouwens hoor, maar wat ik heb gezien vandaag verlangt toch wel naar meer.
Je bent het wel met me eens dat Sankoh gewoon kut speelde vandaag lijkt me?

Maarja ga maar verder in Groningen topic of niet, beetje spam voor het Cahais topic.
  donderdag 22 januari 2009 @ 00:41:23 #60
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65304534
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:39 schreef Rots het volgende:

[..]

En je hebt Cahais nog amper zien spelen, ik ook niet trouwens hoor, maar wat ik heb gezien vandaag verlangt toch wel naar meer.

Maarja ga maar verder in Groningen topic of niet, beetje spam voor het Cahais topic.
Svejdik op de bank dan? Dat hij rechtsachter speelt is een noodoplossing, hij is toch echt een centrale verdediger.

Cahais heeft het niet kunnen laten zien toen hij centraal speelde. Zijn opbouw leek nergens op en was te langzaam. Op linksachter is hij ook niet ideaal, maar in elk geval een backup achter Stenman. Metaj is een middenvelder en blijkt ook elke keer weer dat hij er weinig van bakt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 22 januari 2009 @ 00:48:11 #61
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65304679
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:39 schreef Rots het volgende:

[..]

Svejdik is gewoon een centrale verdediger hoor. Die komt als rechtsback nog vaker in de problemen (PSV).

Ik heb Cahais overigens vaak genoeg zien spelen hoor.

Ik ben het met je eens dat lange ballen onverstandig waren vandaag. Tegen Penders en Zwaanswijk komt Berg er niet aan te pas op deze manier. Echter vind ik dan ook dat Jans dat duidelijk moet maken voor en tijdens de wedstrijd.
pi_65304746
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:48 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Svejdik is gewoon een centrale verdediger hoor. Die komt als rechtsback nog vaker in de problemen (PSV).

Ik heb Cahais overigens vaak genoeg zien spelen hoor.

Ik ben het met je eens dat lange ballen onverstandig waren vandaag. Tegen Penders en Zwaanswijk komt Berg er niet aan te pas op deze manier. Echter vind ik dan ook dat Jans dat duidelijk moet maken voor en tijdens de wedstrijd.
Het lijkt me dat Jans dit voor de wedstrijd duidelijk heeft gemaakt, maar als nog zou Sankoh het door moeten hebben dat al die lange ballen niet lukken. Tijdens de wedstrijd had Jans idd meer kunnen coachen dan. Wie is jullie vast rechtsback nu eigenlijk dan, De Roover? Want die Metaj overtuigde mij ook niet echt.
pi_65307235
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Rots het volgende:
Wie is jullie vast rechtsback nu eigenlijk dan, De Roover? Want die Metaj overtuigde mij ook niet echt.
Toch wel moeilijk om namen en posities te onthouden. Hiariej stond op rechts en Metaj op links. De Roover is basis op rechts en Stenman op links. Zo duidelijk??

Eerst weten waar je over praat voordat je gaat roepen...
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_65307623
Viel goed in gisteren. Maar 2,5 mil is teveel voor Cahais.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_65454047
quote:
Matias Cahais

“Matias Cahais keert per direct terug naar Argentinië. Zoals bekend mocht de Argentijnse verdediger FC Groningen verlaten, ondanks een doorlopend contract tot het einde van dit seizoen. Aanvankelijk leverde een terugkeer naar zijn geboorteland rond de jaarwisseling Cahais geen nieuwe club op. Inmiddels heeft hij wel nieuw onderdak gevonden. Cahais gaat spelen voor Gimnasia y Esgrima in het Argentijnse San Salvador de Jujuy.”

Bron: Nieuwsbief FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:58:36 #66
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65454078
Mooi voor hem, hopelijk komt hij daar wat meer tot z'n recht .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:35:56 #67
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65466085
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:39:29 #68
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_65553049
Wat een anti-climax.
><(({°>
pi_65553410
Ik volg de Argentijnse competitie een beetje en Gimnasia de Jujuy is zo ongeveer de De Graafschap van die competitie. Had 'ie nou niet naar een betere club gekund?
pi_65553916
Weinig teams zaten denk ik op hem te wachten, de lager geklasseerde teams zijn daar vast ook veel actiever op de transfermarkt. Normaal verschijnsel.
That's all folks!
pi_70634144
http://www.transfermarkt.(...)s/aufeinenblick.html

Nog niet gespeeld en gaat nu weer naar Boca. Zal wel in de B eindigen of Boca moet toevallig een hele grote griepaanval krijgen

Die nummer 7 van Boca overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 4 juli 2009 @ 03:24:54 #72
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70634272
Hoezo nog niet gespeeld? Hij is er basisspeler vanaf eind februari?
pi_70634368
Ze hebben die site al gerset zie ik. Daar staat ie weer bij Boca maar de competitie gaat nog door

Hij staat inderdaad regelmatig in de basis, maar kan me niet voorstellen dat hij bij Boca blijft. Zal wel verkocht worden aan een andere club in Zuid Amerika
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70820862
Gaat naar Racing.

Hele mooie club
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')