Ik voeg je toequote:Op donderdag 17 april 2008 20:51 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Heb je nog een plek vrij in friend roster? Want heb al maar liefst......2 friends![]()
![]()
!!!
![]()
In Friend code topic heb ik me code ook al staan, maar hier komt die nog een keer:
5069-4078-4223
Sorry dat ik het weer post, maar ik wil gewoon ff wat FOK! lui om tegen te kunnen spelen
ja maar ik heb hem zegmaar niet officieelquote:Op donderdag 17 april 2008 21:21 schreef Rikketik het volgende:
Dat stuurtje en MK zaten toch in één pakket?
Zat.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik voeg jou ook wel ff toe, als je nog ruimte hebt
hmzz raar, heb je al wel toegevoegd, morgen zou het wel geen vraagteken meer zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:27 schreef Necrodeath het volgende:
Btw Saskia_89, ik kan je nog steeds geen ghosts sturenIk zie je nog steeds als vraagteken.
Die Competitions komen er nog hequote:Op donderdag 17 april 2008 20:25 schreef GGMM het volgende:
Toch wel jammer als je eenmaal alles unlocked hebt, ik hoop echt dat er in de toekomst nog nieuwe banen beschikbaar komen...
Restart je router eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:00 schreef SnuggLe het volgende:
FUCK ding doet het nog steeds niet.
Ja klopt, maar ik wil een 2e stuurtje voor multiplayer.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:21 schreef Rikketik het volgende:
Dat stuurtje en MK zaten toch in één pakket?
Ik vond Rainbow road nog het beste te doen in mirrormode..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:33 schreef Kokstra het volgende:
En alsof het niet erg genoeg is kiest er ook nog één of andere satanist voor Rainbow Road
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |