Je bent nog een vraagteken bij mijquote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef gamefreek het volgende:
Sorry Necro, heb je per ongeluk een ghost gestuurd van Coconut Mall maar dat moest eigenlijk niet....(is trager dan die van jou)
Kun jij wel je ghost data van Coconut mall naar mij sturen?
Ik probeerde jullie ook te joinen, maar kwam in een race waar geen van 2en in zatenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:12 schreef YPrue het volgende:
Hehe, net een paar leuke races met POM gehad
Hmm, dat is raar? Ik zag jou namelijk wel opduiken toen ik bij POM joinde. Maar toen het definitieve lijstje kwam, stond jij er niet meer tussenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde jullie ook te joinen, maar kwam in een race waar geen van 2en in zaten
Oh, mi scuzi. Ik zal het goede topic eens TVPenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
beetje offtopic want je zit nu in het mario topic maar het kan geen kwaad.
Rij je op een motor of in een kart? met een motor moet je een wheelie maken als je ziet dat die pow afgaat, dat word je minder geraakt, en loop je meestal in op de restquote:Op donderdag 17 april 2008 10:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ja hoor sta ik 2e word ik door een pow weer eraf gegooid
eindig ik als 7e
Alle expert ghosts van time trial unlocken.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:59 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb nu iedereen behalve Daisy, Bowser Jr. en Dry Bowser. Denk ook niet dat ik die laatste kan halen omdat ik al moeite heb met eerste eindigen op 150cc, laat staan een star rating kan halenHoe heb je outfit B unlocked?
waar? online of bij de cup die je uitgespeeld hebt?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een 150cc cup voltooid en zie er nu 2 gouden sterretjes staan
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 april 2008 16:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een 150cc cup voltooid en zie er nu 2 gouden sterretjes staan
+ voor elke cc unlock je een characterquote:Op donderdag 17 april 2008 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
(Als je dit doet bij ALLE GP's in alle classen/cups dan komen die sterren standaard bij je naam te staan (ook online dus!)
Ook dat iddquote:Op donderdag 17 april 2008 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
+ voor elke cc unlock je een character
Mja ik heb bij een aantal cubs 1 sterretje, 2 heb ik er nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 17 april 2008 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
(Als je dit doet bij ALLE GP's in alle classen/cups dan komen die sterren standaard bij je naam te staan (ook online dus!)
meestal met een motorquote:Op donderdag 17 april 2008 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rij je op een motor of in een kart? met een motor moet je een wheelie maken als je ziet dat die pow afgaat, dat word je minder geraakt, en loop je meestal in op de rest
Ga je vanavond ook nog online met MK?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
meestal met een motorzal het eens proberen! thanx
wel meetellen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rij je op een motor of in een kart? met een motor moet je een wheelie maken als je ziet dat die pow afgaat, dat word je minder geraakt, en loop je meestal in op de rest
ja vast nog wel evenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook nog online met MK?
Mario Kart kanaal > je rijbewijs > Ghost data > Onderste (download data of zoiets) en dan kun je ze downloaden.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:19 schreef saskia_89 het volgende:
aantal hadden mij toch ghost trials gestuurd? Maar waar kan ik die dan vinden?
Mario Kart Channel > en dan onderaan is zo'n balkje wat steeds wisselt. New Friend Records, Challenge (dit is je ghost die opgestuurd is), of Start a Ghost Race.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:19 schreef saskia_89 het volgende:
O.a. via het Mariokart channel en dan kiezen voor downloaded ghost data (daar staan ze dan ook tussen) en dan kan je "challenge" kiezenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:19 schreef saskia_89 het volgende:
Mss zie ik je dan nogquote:Op donderdag 17 april 2008 17:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja vast nog wel evenmaar niet zo lang
ga vanavond ook ff lekker tv kijken, al een paar avonden niet gedaan door MK
Heb jij Mario Kart in het Nederlands?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mario Kart kanaal > je rijbewijs > Ghost data > Onderste (download data of zoiets) en dan kun je ze downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |