Kijk, da's mooiquote:
Ja, met aanhanger enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Heeft ie nu zijn volledige motorrijbewijs?
Nee dat maatje moet het overdoen,is iemand van achter die gleed onderuit.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is op één onderdeel gezakt: dat onderdeel moet hij maandag overdoen.
Nope, alleen het onderdeel "bijzondere verrichtingen".quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Heeft ie nu zijn volledige motorrijbewijs?
Dat begreep ik er ook uit ?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef rooie3 het volgende:
Nee dat maatje moet het overdoen,is iemand van achter die gleed onderuit.
Werkt dat altijd zo bij motorexamens? Best wel raar.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is op één onderdeel gezakt: dat onderdeel moet hij maandag overdoen.
edit: hij kreeg meteen een herkansing, en in tweede instantie lukte het wel.
Ja hoor, hij is nu al bezig.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef elcastel het volgende:
Ik neem aan dat Huub zijn examen heeft gehaald omdat Brian hem met rust heeft gelaten ? Wel tof van hem, dat hij niet zo is enzo ... Ik voel hem al aankomen..
Klopt, die lest samen met Huub.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:50 schreef akveor het volgende:
Huub: Niet iedereen was geslaag. Waarschijnlijk iemand van de productie die ook moest afrijden.
Denk omdat hij schrok dat zijn motormaatje onderuit ging.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Werkt dat altijd zo bij motorexamens? Best wel raar.
Dit is een cap van een uurtje geleden. Stoned of pammetjes?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek, of kijkt Brian echt heel vreemd uit zijn ogen. Net alsof hij zweeft.
Ok, er waren dus verzachtende omstandigheden. Heb zelf ok zoiets gehad bij mijn autorij-examen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk omdat hij schrok dat zijn motormaatje onderuit ging.
Nettie vertelde aan Brian zich helemaal suf te sms-en, tot blaren aan toe op haar vingers,quote:
Ja, had ik gezien. Zijn ogen staan echt heel raar.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een cap van een uurtje geleden. Stoned of pammetjes?
[ afbeelding ]
* Echoooooooooooooooooooooo*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |