Hij had weinig concentratie, moest een aantal dingen overnieuw doen maar nu hebben ze even koffiepauze, zoderekt gaan ze naar Utrecht en dan is het erop of eronder.quote:
Ja vast!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef T-lex het volgende:
Zijn ze het bed van H&C aan het ontsmetten?
Zag ze het beddengoed er af halen en met een soort van plantenspuit in de weer....quote:Op donderdag 17 april 2008 10:51 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja vast!
Het bed van Amanda en Brian was niet meer te redden!
Jammer he!
Dat doen ze bij alle bedden eens in de zoveel tijd, die dingen worden nooit gelucht ofzo, alleen maar met die spuitbus behandeld.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zag ze het beddengoed er af halen en met een soort van plantenspuit in de weer....
Febreeze.. wat een miljonairs.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doen ze bij alle bedden eens in de zoveel tijd, die dingen worden nooit gelucht ofzo, alleen maar met die spuitbus behandeld.
vanwege de niet ter zake doende, uberonbelangrijke popo-poll he.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Zozo...... Amanda zegt zomaar goeiemorgen tegen Claire, uit zichzelf. Hoe komt ze zo übervrolijk?
de strips.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:02 schreef T-lex het volgende:
Zie Sem met een de krant, had ik niet achter d'r gezocht, als ik heel eerlijk ben.
Nope, ze las haar horoscoop.quote:
nee, dan doen ze regelmatig bij alle bedden.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef T-lex het volgende:
Zijn ze het bed van H&C aan het ontsmetten?
dat is natuurlijk ook gewoon normaal een inkoppertje als iemand zegt "de krant te lezen"quote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, dat grapje wilde ik echt nét maken!
Moet nu wel he, ze moet aardig zijn voor de punten die Claire kan verdelen 15 mei.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Zozo...... Amanda zegt zomaar goeiemorgen tegen Claire, uit zichzelf. Hoe komt ze zo übervrolijk?
Als ze binnenkort Claire wil gaan restylen, ben ik er bang voor.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:09 schreef blomst het volgende:
Het kan zo maar zijn dat Amanda Claire voor 15 mei haar beste vriendin noemt.
Bijzonder dat ze zich dan ook meteen minder a-sociaal gaat gedragen. Misschien leuk voor onderzoekers in de psychiatrie, wat hebben positieve (nep) berichten voor invloed op je sociale vaardigheden. Soort van placebo zeg maar.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
vanwege de niet ter zake doende, uberonbelangrijke popo-poll he.
Valt wel mee hoor, Brian en Huub (en ook Dennis) zijn gewoon onder het landelijk gemiddeldequote:
Nu heb ik zelf ook geen piggelmee in huis maar hij leek net helemaal niet zoveel te schelen met Jaap.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, Brian en Huub (en ook Dennis) zijn gewoon onder het landelijk gemiddelde
Brian lijkt heel wat naast Huub, maar naast andere mannen (beveiliging bijv.) zie je dat Brian ook eigenlijk een kaboutertje is.
Maar Jaap is ook niet zo ontzettend lang hoor, hij is alleen zwaar, maar hij komt volgens mij niet boven de 2 meter uit.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf ook geen piggelmee in huis maar hij leek net helemaal niet zoveel te schelen met Jaap.
Ow God, gaat ze dat nu elke dag aantrekken net zoals die rode bh toentertijd?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
Hij is nu publiekslieveling no 1 alleen moest hij zich beter kleden en iets aan zijn kapsel laten doenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.
Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
De gesprekken over Huub zullen alleen maar nog meer toenemen.Zo denken ze de streamers in te pakkenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
B: Jaap was jaap de clown, ik ben rechtop in bed gaan zitten en ben gaan meelachen. Huub kan niets anders dan meelachen. Hij kan alleen maar meelachen, maar niets terug doen.
A: ja hmhm
A: Wij hebben een hele grote fanbase van ons samen! Dus wordt eens van ons eruit gegooid dan krijgen we de stemmenv an een ander
B: Huub kan niet relativeren.
Tijn en Rick hebben zich alletwee van hun slechte kant laten zien.Tijn had alles in zich om te winnen,maar hij ging zielig zitten doen .quote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef T-lex het volgende:
Als je kijkt naar de finale van de laatste BB....
Denk nog steeds dat die Jeroen daar gewonnen heeft omdat de broertjes Tijn en Rick samen in de finale zaten.
Als 1 van de 2 er uit was geweest, had de andere met die stemmen veel meer kans gemaakt.
Denk dat het voor B&A het zelfde kan uitpakken.
Ja, en als ie niet meelacht maar uit zijn naad gaat, kan ie weer niet relativeren en alleen maar zijn toevlucht tot agressie nemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
Brian legt de beperkingen van Huub op een knappe psycho-analytische manier bloot.
Huub kan, als hij een hak gezet wordt, niet anders dan meelachen (= zwaktebod).
Amanda geeft op een goede manier een zwakte in Huubs persoonlijkheid weer dmv een veelzeggend voorbeeld: Huub heeft Amanda een ongeluk toegewenst.
Dit dus in tegenstelling tot het sportieve duo Brian - Amanda: die gaan eerder voor relativerende olijkheid.
Net als zijn broertje...liever lui dan moe.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Borga het volgende:
Omdat het in je bloed zit om ergens weinig energie in te steken, Bwian.
was ook het idee van Jaapquote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Het motortje was vet wat IK wou doen. Ik dacht dat dat Jaap's idee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |