Omdat Van Basten dat wil.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jurgen Colin
waarom zitten we nou nog met hem opgescheept? hij heeft een groot gebrek aan zelfkennis en wil daarbij het liefst centraal in de verdediging.waarom is z'n contract verlengt martin?
Neuh.quote:
psv wordt kampioen. Ik geloof er echt niet meer in.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:23 schreef Breach het volgende:
Als Vitesse snel scoort of PSV rood zou pakken ŕ la AZ vorig jaar dan wel, maar anders voorzie ik een saaie middag.
Ik ook bijna niet meer, maar ik klamp me vast aan het feit dat ik dat vorig jaar ook over AZ zei. Verschil was dat die toen wel moesten winnen dat PSV nu al vanaf het begin van de wedstrijd kampioen is gezien de gelijkstand. Maar goed alle hoop is gevestigd op Aad en Vites.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef toma het volgende:
[..]
psv wordt kampioen. Ik geloof er echt niet meer in.
Held!quote:"De beleving in het veld sloeg zelfs over op de warm lopende spelers erbuiten. Ajax routinier Urzaiz coachte op een gegeven moment elke Ajacied in de buurt van de zijlijn aan. Een keer liep hij zelfs pontificaal terug naar de bank om assistent-trainer Groenendijk een aanwijzing mee te geven."
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
We worden echt geen kampioen hoor...
En stel dat we het worden dan zouden we de schaal in moeten leveren omdat je de schaal niet verdient als je van VVV, Excelsior etc. verliest/gelijkspeeld.
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
En stel dat we het worden dan zouden we de schaal in moeten leveren omdat je de schaal niet verdient als je van VVV, Excelsior etc. verliest/gelijkspeeld.
Zullen we de titel maar aan Volendam geven dan? Die hebben tegen geen enkele ploeg in de Eredivisie verloren of gelijkgespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Sethje het volgende:
Ja wat nou op deze manier wil ik als Ajacied niet eens kampioen worden! We zijn gewoon schandalig slecht dit jaar en hebben de schaal gewoon niet verdiend klaar. Ik kan hier op geen enkele manier trots op zijn.
As ifquote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef PyTh het volgende:
Het wordt nog spannend Zondag.
Ergens heb je nog gelijk ook jaquote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
Dat krijgt Real Madrid zelfs niet voor elkaarquote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!
Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Ik snap je wel. Al zal ik stiekem toch wel blij zijn als......quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!
Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Dat is wel heel 1995...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Dat slaat toch nergens op, dat is juist het kenmerk van een competitie. Degene die na 34 wedstrijden tegen 17 andere clubs de meeste punten heeft is kampioen. Want ik durf te wedden dat al die figuren die dit roepen zondag net zo hard staan te juichen áls het zou gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ergens heb je nog gelijk ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |