PSV verliest, Ajax wint->Ajax kampioenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Oksel het volgende:
En als PSV verliest, en Ajax wint in de laatste wedstrijd.. is Ajax kampioen? En als PSV gelijk speelt?
Ik wil wel 5 euro overmaken hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nee wij krijgen geen envelopje met geld, heeft Koster al gezegd
was zeker onze grote ajaxvriend andy houtkampquote:Op woensdag 16 april 2008 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
Groningen verdiende meer vandaag.
Maar goed, de commentator had het hoorbaar naar zijn zin met een Ajax-overwinning.
HOHOHOOOO NEE HET WAS KLASBAK RON DE RIJK.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef djstoffel het volgende:
[..]
was zeker onze grote ajaxvriend andy houtkamp
stoerquote:Op woensdag 16 april 2008 21:35 schreef Rumille het volgende:
Als Ajax nu kampioen wordt, loop ik met een avatar van de doelpuntenmaker van Vitesse rond
de radio bedoel ik...........ron de rijk heb ik ook wel gehoord ja, dat is een feyenoorder (algemeen bekend dacht ik)quote:Op woensdag 16 april 2008 21:35 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
HOHOHOOOO NEE HET WAS KLASBAK RON DE RIJK.
in het topicquote:Op woensdag 16 april 2008 21:35 schreef Rumille het volgende:
Als Ajax nu kampioen wordt, loop ik met een avatar van de doelpuntenmaker van Vitesse rond
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:35 schreef Rumille het volgende:
Daarom.. het gaat om de geste toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Das nog te weinig, maar kleine beetjes maken een hoop
Dankquote:Op woensdag 16 april 2008 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Goed gevochten, goed gespeeld. Geeft vetrouwen naar de playoffs.
Jeuden, gefeliciteerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |