quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een dilemma komt waarbij ze de keus moeten maken tussen totale vernedering en opoffering van al je trots, normen/waarden, principes enz. om te winnen. Dat iedereen de winnaar meewarig toelacht zo van: "Ok, je hebt de villa gewonnen, maar wat ben jij een sukkel zeg."
Of met enige waardigheid de kooi mogen verlaten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef TheSorrow het volgende:
Dat ze elkaar helemaal total-loss slaan
Bedoel je eerste ronde total-loss slaan en tweede ronde elkaar afschoppen? En dan tot er eentje niet meer opstaat of met een ring en jury en regeltjes over boven en onder de gordel enzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:40 schreef TheSorrow het volgende:
http://youtube.com/watch?v=RGZxbpdt-eQ
Dat ze elkaar zo afschoppen
Fight Til Death will doquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je eerste ronde total-loss slaan en tweede ronde elkaar afschoppen? En dan tot er eentje niet meer opstaat of met een ring en jury en regeltjes over boven en onder de gordel enzo?
De febo moet er wel mee uit de voeten kunnen, met onze zieke gedachten.
Verwarring zaaien lijkt me een goed idee ja. Of een ijzingwekkende afvalrace natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:08 schreef chufi het volgende:
Paintballen en degene die het vaakste doodgaat wint, maar dat horen ze pas achteraf ...
Hmmm.... Ik vind het op zich wel logisch, want ze kunnen natuurlijk niet eeuwig door blijven gaan, maar het is inderdaad hartstikke jammer, want het blijft een komisch schouwspel (vooral met king jaap!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef spacemangraig het volgende:
Ik vind het echt zo naar dat het zo moet eindigen, had nog wel een paar jaar gouden kooi gewild.
quote:Op zondag 9 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand serieus een idee. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Laat ze Trivianten om de jackpotquote:Op zondag 9 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand serieus een idee. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik denk ook wel dat het iets in die richting gaat worden. In ieder geval zal de redaktie gaan bepalen wie er precies gaat winnen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Utrecht het volgende:
Ik verwacht dus een voor finale waar Brian en Amanda het tegen elkaar moeten opnemen, zal wel een intelligentie test zijn, dus Brian wint van Amanda.
Tussen Huub en Jaap zal er wel een uithoudingstest ofzo gedaan worden die Huub dan wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |