In het kort, geneukt of niet?quote:Op maandag 21 april 2008 11:32 schreef Trannellius het volgende:
Helaas door de commotie van het weekend vergeten. Ben nu redelijk druk op werk, zal het vanavond vanuit huis uitgebreid beschrijven
Dude, ik zoen niet eens voor het derde afspraakje.quote:
Jezus.....wat een gayquote:Op maandag 21 april 2008 11:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dude, ik zoen niet eens voor het derde afspraakje.
En nee, neuken zonder zoenen is het ook niet echt voor mij
Ach, op die manier heeft het toch wat meer waarde voor mij dan met je vrienden in de plaatselijke disco op het eind van de avond tegen elkaar op te scheppen over in hoeveel kelen je jouw tong hebt gestopt die avond. Ach, ieder z'n meuk.quote:
Dit weekend was het er -zoals altijd eigenlijk- welgeteld 1.quote:Op maandag 21 april 2008 11:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, op die manier heeft het toch wat meer waarde voor mij dan met je vrienden in de plaatselijke disco op het eind van de avond tegen elkaar op te scheppen over in hoeveel kelen je jouw tong hebt gestopt die avond. Ach, ieder z'n meuk.
We hebben voor donderdagmiddag afgesproken, maar ik denk dat ik haar morgenmiddag ga verrassen met een picknick door de duinen oidquote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit weekend was het er -zoals altijd eigenlijk- welgeteld 1.
Dezelfde keel als waar ik hem al ongeveer 4,5 jaar in stop![]()
Wanneer is de volgende date?
Niet teveel alchohol meer nuttigen jongenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:01 schreef Trannellius het volgende:
Ik stond dus vandaga in de trein van werk naar huis. Aangezien het spitsuur is, sta ik dan altijd vrij dicht bij de in-/uitgang. Bij een halte stapte een best knap meisje binnen, en ik keek haar zo een tweetal seconden na.
Op het moment dat ik weg kijk, draait ze zich om, ziet mij en zegt/roept: "Hey Len, tijd niet meer gezien, hoe is het met jou!?" en geeft mij drie zoenen. Vervolgens vraagt ze hoe het met studie/werk/vrienden whateevr is, beginnen we over haar werk te ouwehoeren en zo verder. Op een gegeven moment zegt ze dat het haar halte is, en geeft een briefje met haar telefoonnummer om van de week eens af te spreken.
Klacht:
Ik ben nu al anderhalf uur hyves aan het doorspitten om te zien wie zij is, ik heb werkelijk waar geen idee.
Eerst de playa uithangen en dan quasi-onschuldig doen he.quote:Op maandag 21 april 2008 11:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, op die manier heeft het toch wat meer waarde voor mij dan met je vrienden in de plaatselijke disco op het eind van de avond tegen elkaar op te scheppen over in hoeveel kelen je jouw tong hebt gestopt die avond. Ach, ieder z'n meuk.
Ik zou er maar trots op zijnquote:
Tja, ik heb haar de afgelopen week misschien 7 uur gezien, weet niet in hoeverre je dan van leuk vinden kan spreken.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef davako het volgende:
zozo je vindt haar wel echt leuk of niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |