Geloof mij, ik ben nu al een aardige tijd op zoek naar zo'n vrouw. Maar goed, daar gaat dit topic niet overquote:
Ik bedoel niet dat ik haar ergens toe dwing oid. Het is meer dat ik vrij druk en aanwezig kan zijn, en dat uit zich meer in dingen als:quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent er zoeen. Hoop dat ze je pik eraf bijt.
Wat doe je dan ook op zo'n HIV-party?quote:Op vrijdag 18 april 2008 06:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zo kwam er laatst bij een feest een bezwete, shirtlose, strak van de pillen staande...kerel (epic fail) naar mij toe en vroeg hysterisch waar ik de hele avond gebleven was. Hij zag me dus aan voor iemand anders terwijl ik al hard aan het denken was wie dat in godsnaam had kunnen zijn
qdancenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op zo'n HIV-party?
Dat hij niet wist wie dat meisje was, een luxeprobleem dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef Chinless het volgende:
wat is je klacht eigenlijk ?
Ik vond de klacht eigenlijk wel prima omschreven. Zal er volgende keer voor jou ook een inleiding, voetnoten, meetresultaten en referenties aan toevoegen. Alles getypt in LaTeX natuurlijk.quote:
Wat voor meerwaarde heeft het als je inleidingen,voetnoten, meetresultaten en referenties in een latex-pakje typt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vond de klacht eigenlijk wel prima omschreven. Zal er volgende keer voor jou ook een inleiding, voetnoten, meetresultaten en referenties aan toevoegen. Alles getypt in LaTeX natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het als je inleidingen,voetnoten, meetresultaten en referenties in een latex-pakje typt?
Neuqen & dan oprotten. De ouderwetse fok manier!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ehm, das wel heul erg toevallig.
Ik had ,t zelfde met een oud klasgenootje, nu 2 weken later, hebben we een keer afgesproken en beginnen mekaar een beetje leuk te vinden.
fapfapfapquote:
Inleiding:quote:
Denk niet dat iemand daar op zit te wachten to be honest.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Trannellius het volgende:
Date ging goed. Heb er echt elk denkbaar cliché tegenaan gegooid, maar ze hield vol door er de humor van in te zien. Moet nu echter weg, morgen een uitgebreid verslag!
Jippie.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Trannellius het volgende:
Date ging goed. Heb er echt elk denkbaar cliché tegenaan gegooid, maar ze hield vol door er de humor van in te zien. Moet nu echter weg, morgen een uitgebreid verslag!
Ik wel!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar op zit te wachten to be honest.
Ik wel hoor. Sappige details graag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar op zit te wachten to be honest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |