/carequote:Op zondag 20 april 2008 14:29 schreef Blawh het volgende:
WTF!
Zo'n belangrijke wedstrijd voor Twente en Bas Nijhuis fluit Twente - Willem II![]()
Assistent scheidsrechter uit Borne mag in Almelo niet vlaggen, maar een Enschedeër mag wel in Enschede fluitenquote:
Doekie is toch Surinaams ?quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOMES
"Mijn kinderen bellen vandaag en ze zeiden maak ons kampioen"
PRACHTIG
Oh, dat is wel vreemd ja. Als je dat er nou in eerste instantie bij had vermeld.quote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Assistent scheidsrechter uit Borne mag in Almelo niet vlaggen, maar een Enschedeër mag wel in Enschede fluiten
ga ajax kijken johquote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vitesse begint slap aan de wedstrijd.
Ik zie Kuipers (Oldenzaal) ook telkens bij FCT.quote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vreemd ja. Als je dat er nou in eerste instantie bij had vermeld.
quote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey,
Vorige week was er zo'n link waar je gewoon Ajax-Groningen en later toen dat niet door ging. PSV - Twente kon kijken.
Zonder dat je sopcast of iets nodig had. Gewoon een online player.
Is dat er nu ook?
Ben je nu ajax fan?quote:Op zondag 20 april 2008 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
het kampioen klinkt al in amsterdam
quote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey,
Vorige week was er zo'n link waar je gewoon Ajax-Groningen en later toen dat niet door ging. PSV - Twente kon kijken.
Zonder dat je sopcast of iets nodig had. Gewoon een online player.
Is dat er nu ook?
quote:Op zondag 20 april 2008 14:37 schreef BoerBert het volgende:
Vitesse wordt niks als ik dat zo hoor. Nog slechter dan m'n stream
+ Nijhuis heeft jaren seizoenskaart gehad in Vak P.quote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vreemd ja. Als je dat er nou in eerste instantie bij had vermeld.
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10578&part=sportsquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 14:37 schreef thloreg het volgende:
We zijn weg!
[ afbeelding ] - [ afbeelding ] 1-0
[ afbeelding ] - [ afbeelding ] 0-0
Springt ie vanmiddag zeker in de Intercity naar Amsterdamquote:
Jaloeziequote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Heerlijk zeg tegelijkertijd de 2 belangrijkste wedstrijden kijken + radio 1 aan![]()
Prachtigquote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Heerlijk zeg tegelijkertijd de 2 belangrijkste wedstrijden kijken + radio 1 aan![]()
Snap ook niet dat ie een basisplaats heeftquote:
Op de verkeerde plekquote:
spring er nog liever voorquote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Springt ie vanmiddag zeker in de Intercity naar Amsterdam
Verkapt kijk-mij-geld-hebben-postquote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
welke kant spelen ze naar toe ?quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Merkie het volgende:
Pff, had de 1-0 voor Feyenoord moeten zijn. Feyenoord speelt goed trouwens, eerste 10 minuten eenrichtingsverkeer naar Roda toe.
quote:Op zondag 20 april 2008 14:41 schreef Dos37 het volgende:
iemand een link naar een virtuele stand?
quote:Op zondag 20 april 2008 14:41 schreef Dos37 het volgende:
iemand een link naar een virtuele stand?
quote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vitesse gaat dit verliezen, spelen zonder overtuiging.
Makaay geen basis omdat hij nog gespaard wordt, en ze spelen naar rechts, kan zo niet zien welke kant dat is.quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welke kant spelen ze naar toe ?
en waarom makaay geen basis
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef SoupNazi het volgende:
Als Ajax dit gaat verliezen eet ik mijn Ajax-sjaal op.
4de zul je bedoelenquote:Op zondag 20 april 2008 14:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Common feyenoord
herenveen en twente gelijk feyenoord 3e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |