Uiteraard is dit forum voor iedereen!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:33 schreef mustang539 het volgende:
en mijn nederlands is niet zo goed maar daarom mag je toch vragen stellen en je mening geven
of is deze forum alleen voor mensen die een hoge opleiding hebben als dat zo is stop ik ermee
Toevallig wel ja. En je punt is?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
U heeft ervaring met belastingdiensten in meerdere landen?
Mijn punt is dat je niet zo moet overdrijven. De Nederlandse belastingdienst is, in vergelijking met andere landen, een van de meest professionele.quote:
Graag! Als jij een lage opleiding gelijkstelt aan niet fatsoenlijke zinsopbouw en grammatica dan is dit forum inderdaad alleen voor hoger opgeleiden. Idioot.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:33 schreef mustang539 het volgende:
en mijn nederlands is niet zo goed maar daarom mag je toch vragen stellen en je mening geven
of is deze forum alleen voor mensen die een hoge opleiding hebben als dat zo is stop ik ermee
Pff... heb je het warm gekregen door het weer? Neem een lekker koud biertje of icetea. Relax.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:12 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Graag! Als jij een lage opleiding gelijkstelt aan niet fatsoenlijke zinsopbouw en grammatica dan is dit forum inderdaad alleen voor hoger opgeleiden. Idioot.
Het kan geen kwaad.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:49 schreef portable het volgende:
Kan het kwaad dat ik de BD telefoon bel om te vragen als er wat uitgekeerd gaatworden? Het is de eerste keer dat ik aangifte doen. En ben benieuwd.
het kan inderddad geen kwaad . Ik heb zelf ook gebeld maar toen zeiden ze tegen mij dat mijn aangifte in behandeling is . En dat het niet meer lang kon duren .quote:Op maandag 12 mei 2008 14:49 schreef portable het volgende:
Kan het kwaad dat ik de BD telefoon bel om te vragen als er wat uitgekeerd gaatworden? Het is de eerste keer dat ik aangifte doen. En ben benieuwd.
Niet om je af te kraken ofzo, maar ik vind het wel triest dat je het presteert om aan het einde van deze zin geen punt te zettenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:26 schreef mustang539 het volgende:
Ik ga proberen om punten en leestekens te gebruiken om mijn vragen iets duiderlijker de maken
Tuurlijk kan dat kwaad. Door jouw belletje en die van vele anderen moet de belastingdienst weer allemaal belmiepen inhuren die betaald worden van o.a. mijn belastingcenten. Je krijgt je geld er echt niet sneller door ofzo als je gaat bellen. Kost het zoveel moeite om gewoon wat geduld te hebben? Het komt vanzelf wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:49 schreef portable het volgende:
wat maakt het allemaal uit punt geen punt zo te lezen begrijpen jullie allemaal wat ik bedoel .quote:Op maandag 12 mei 2008 16:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet om je af te kraken ofzo, maar ik vind het wel triest dat je het presteert om aan het einde van deze zin geen punt te zetten
Niet iedereen schrijft en tikt perfect Nederlands, en op zich is dat ook geen ramp hoor. Maar het feit dat je niet hoog opgeleid bent is totaal geen excuus om slecht Nederlands te schrijven. Er zijn zat laag opgeleiden die het fatsoenlijk kunnen (evenals zat hoogopgeleiden die er een potje van bakken).
Je hoeft het niet perfect te doen, maar feit is wel dat iedereen meer moeite moet doen om je posts te lezen. Sommigen vinden zelfs dat ze te veel moeite moeten doen (zinnen 3x opnieuw lezen om ze een keer te begrijpen enzo), en slaan je hele bericht gewoon over. Zeker als jij een vraag hebt, heb je uiteindijk jezelf ermee, hoe minder mensen je vraag lezen en snappen, hoe minder antwoorden je kan krijgen...quote:Op maandag 12 mei 2008 16:45 schreef mustang539 het volgende:
[..]
wat maakt het allemaal uit punt geen punt zo te lezen begrijpen jullie allemaal wat ik bedoel .
nee ik beschouw dit niet als afkraken maar ik heb het idee dat ik op een forum zit waar je perfect nederlands moet schrijven en er zijn mensen die het helemaal niet kunnen met punten en komma s.
Nee maar het lijkt er wel op dat het in perfect Nederlands moet.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:02 schreef mustang539 het volgende:
nee maar daar lijkt het wel op . dat het in perfect nederlands moet .
Maar laten we hier maar over ophouden ieder zijn eigen mening.
Het gaat tenslotte over de belasting centjes en daarop zit (bijna) iedereen op te wachten of niet .
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:27 schreef mustang539 het volgende:
O alsjeblieft hou op ............ik heb hier geen zin in . Lijkt wel of ik weer op school zit.
Of heb ik dit ook weer verkeerd geschreven .
Ongelooflijk ..................................................................
Ok... met zo'n attitude ben ik blij dat je opgerot bent. Verschillende users hebben jou proberen te wijzen op jouw schrijfstijl. Soms beleefd en soms minder beleefd maar je gedraagt je als een klein kind.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef mustang539 het volgende:
Ik Kap Ermee ...............
Ik Heb Geen Vragen Meer .....................
Ik wacht lekker op mijn centjes
TOT ZIENS
Mijn ervaring is, dat zodra deze voorlopige aanslag binnen is, het geld binnen 1 week op je rekening staat.quote:Hebt u op tijd aangifte gedaan, namelijk vóór 1 april 2008? Dan krijgt u vóór 1 juli 2008 bericht. Dit zal een brief of (voorlopige) aanslag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |