abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:27:30 #276
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_58708637
Oh ik zie dat op onze gezamenlijke rekening nu ook het deel van mijn vriend gestort is! Hij heeft alleen nog geen brief ontvangen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_58709762
Hopelijk hier binnenkort ook wat te zien. Had hem ingevuld (studeer nog met bijbaan) en zou 1550 euro terugkrijgen. Zou mooi betekenen dat ik mn collegegeld voor volgend jaar al heb.

Bij Rabobank nog niks te zien. Ook eerst digitaal ingevuld en later opnieuw moeten doen, door die storing. We'll see.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_58711990
Ik heb het geld vandaag binnengekregen. Overigens nog geen brief ontvangen.
pi_58716060
Ik wacht nog wel op mijn geld... Voor de mensen die het geld heben ontvangen en niet weten wat ze ermee gaan doen. Zie dit topic:

Banken met hoge rente (deel 6)
pi_58718300
Leuk om te lezen dat er wat schot in de zaak zit en er al wat mensen hun teruggave ontvangen hebben
Ik behoor nog niet tot de gelukkigen, maar da's niet erg. We zien het wel verschijnen.
Laniboekje, ik ga het geld aan m'n spaarrekening toevoegen. De komende tijd nog wat grotere aankopen en verbeteringen aan ons huis in het vooruitzicht, dus daar zal het uiteindelijk wel voor gebruikt gaan worden.
pi_58718520
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:31 schreef Silvieja het volgende:
Ik heb het geld vandaag binnengekregen. Overigens nog geen brief ontvangen.
Hier hetzelfde
pi_58718837
Ik ben blij om te zien dat er nu geld gestort is bij sommige mensen. Ik had het echt nog van niemand gehoord, maar dan weten we in ieder geval zeker dat ze niet allemaal overleden zijn bij de belastingdienst (anders hadden we natuurlijk pas 1 juli gaan kijken daar...).

Maar ik hoop wel dat ik het heeeel snel krijg, want m'n vakantiegeld heb ik niet gehad omdat ik uit dienst ga en dat willen ze eerst verrekenen met eventuele minuren. Niet dat ik minuren heb en dat hadden ze in een oogopslag kunnen zien, maar goed. En bij m'n nieuwe baan weet ik natuurlijk niet of ik gelijk al uitbetaald krijg of dat dat nog een periode op zich laat wachten (wat vaak wel het geval is). Ik zal niet huilend de belastingdienst bellen, maar om te huilen is het wel...
Sanity is (not) statistical
pi_58727185
Geld binnen, en nu ook net de brief erbij...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:01:05 #284
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58727246
IK HEB HET OOK!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:38:51 #285
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_58727948
Brief vandaag binnengekregen, alles klopt wat erop staat.. inclusief rente
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:56:07 #286
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_58728309
Kut, nog niet binnen. Ze zouden het toch wel goedgekeurd hebben? Dat ik niet ineens een inval krijg en de boekhouding moet afgeven?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_58728348
Hier ook nog niet binnen helaas
pi_58728623
Nog steeds niets
Ik kan het geld wel goed gebruiken aangezien ik eind vorig jaar 2 keer reiskosten zelf heb moeten betalen (tot. 850 euro) door een fout op het werk en ze niet al te snel zijn met terugbetalen, druk druk druk enzo
Voor iemand die nog niet al te lang aan het werk is, is 850 euro best een bedrag. Sinds dat ik het zelf heb moeten betalen heb ik iedere maand een gat in m'n budget
M.a.w.: het geld is dus zeeer welkom

Ohja: 31 maart elektronisch aangifte gedaan Nog net op de valreep ja
pi_58728957
Ik heb het ook nog niet binnen. Ik had op 22 februari aangifte gedaan maar na de storing nogmaals op 5 maart. Nu maar hopen dat ik het binnen enkele dagen ontvang. Maar ik ben bang dat ze het met 2004 gaan verrekenen. Ik moet nog een verzoek ambtshalve herziening opsturen voor 2004. Dus dat wordt lang wachten
pi_58730995
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:28 schreef delapoko het volgende:
Ik heb het ook nog niet binnen. Ik had op 22 februari aangifte gedaan maar na de storing nogmaals op 5 maart. Nu maar hopen dat ik het binnen enkele dagen ontvang. Maar ik ben bang dat ze het met 2004 gaan verrekenen. Ik moet nog een verzoek ambtshalve herziening opsturen voor 2004. Dus dat wordt lang wachten
Volgens mij verrekent de BD geen verschillende jaren met elkaar. Dit zou immers lastig worden om zo de boekhouding sluitend te krijgen ('k weet het niet zeker, maar het lijkt mij onlogisch).
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
pi_58733175
Weet iemand dit zeker, want ik heb na mijn post boven met de belastingdienst gebeld, en de mevrouw aan de telefoon zij dat het verrekend kan worden.

Het zit namelijk zo: Ik heb voor 2004 nooit aangifte gedaan (vanwege gezondheidsomstandigheden). Daarom heeft de belastingdienst zelf een bedrag bepaald dat ik moet betalen. Begin dit jaar heb ik toch maar even electronisch aangifte 2004 gedaan en volgens het systeem zou ik ongeveer 800 euro terug ontvangen. Ik dacht dat het wel goed zat. Totdat ik vandaag te horen kreeg dat ik geen electronisch aangifte kon doen over 2004 omdat de belastingdienst al een bedrag had vastgesteld. Ik moest een aanvraag ambtshalve herziening voor 2004 opsturen.

Dus ik ben bang dat het bedrag dat ik over 2007 terug krijg, wordt verrekend met 2004 omdat mijn electronische aangifte voor 2004 niet meeteld, en dat ik dus een brief moet opsturen en wachten dat alles goedkomt. Volgens mij ben ik weer een aantal maanden verder voordat de verrekeningen weer goedkomen en ik de bedragen van 2007 en 2004 ontvang
pi_58733510
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:37 schreef delapoko het volgende:
Weet iemand dit zeker, want ik heb na mijn post boven met de belastingdienst gebeld, en de mevrouw aan de telefoon zij dat het verrekend kan worden.

Het zit namelijk zo: Ik heb voor 2004 nooit aangifte gedaan (vanwege gezondheidsomstandigheden). Daarom heeft de belastingdienst zelf een bedrag bepaald dat ik moet betalen. Begin dit jaar heb ik toch maar even electronisch aangifte 2004 gedaan en volgens het systeem zou ik ongeveer 800 euro terug ontvangen. Ik dacht dat het wel goed zat. Totdat ik vandaag te horen kreeg dat ik geen electronisch aangifte kon doen over 2004 omdat de belastingdienst al een bedrag had vastgesteld. Ik moest een aanvraag ambtshalve herziening voor 2004 opsturen.

Dus ik ben bang dat het bedrag dat ik over 2007 terug krijg, wordt verrekend met 2004 omdat mijn electronische aangifte voor 2004 niet meeteld, en dat ik dus een brief moet opsturen en wachten dat alles goedkomt. Volgens mij ben ik weer een aantal maanden verder voordat de verrekeningen weer goedkomen en ik de bedragen van 2007 en 2004 ontvang
De BD kan inderdaad de verschillende aanslagen met elkaar verrekenen. Zo snel mogelijk een verzoek tot ambthalve herziening van de ambtshalve aanslag indienen, en vragen om uitstel van betaling.
En vanaf nu de termijnen in de gaten houden!

Ontopic: Hier nog niks ontvangen. O wacht, ik heb nog geen aangifte ingediend.. Heffingsrente
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het op dit moment nog steeds technisch onmogelijk is voor de BD om de aanmaningen tot het doen van aangifte te versturen.
pi_58733823
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:56 schreef DonJames het volgende:

[..]

De BD kan inderdaad de verschillende aanslagen met elkaar verrekenen. Zo snel mogelijk een verzoek tot ambthalve herziening van de ambtshalve aanslag indienen, en vragen om uitstel van betaling.
En vanaf nu de termijnen in de gaten houden!
Dat is her rare eraan. Ik heb een aanslag gekregen van ongeveer 3000 euro omdat ik geen aangifte had gedaan voor 2004. Geen idee hoe ze aan dit bedrag komen. Na het invullen van de electronische aangifte 2004 zag ik dat ik ongeveer 800 euro terug moet ontvangen. Vragen om uitstel van betaling zou dan raar zijn omdat ik niets hoef te betalen. Of bedoel je 'uitstel van betaling totdat het duidelijk wordt dat ik geld moet ontvangen'?

Zelfs als ik morgen de brief op de post doe, ben ik bang dat het enkele maanden kan duren voordat ik over het geld van 2007 beschik.

Maandag maar eens even bellen en vragen hoe de procedure nou precies is. Bedankt voor de informatie.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 mei 2008 @ 22:22:54 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_58733976
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:13 schreef delapoko het volgende:

[..]

Dat is her rare eraan. Ik heb een aanslag gekregen van ongeveer 3000 euro omdat ik geen aangifte had gedaan voor 2004. Geen idee hoe ze aan dit bedrag komen. Na het invullen van de electronische aangifte 2004 zag ik dat ik ongeveer 800 euro terug moet ontvangen. Vragen om uitstel van betaling zou dan raar zijn omdat ik niets hoef te betalen. Of bedoel je 'uitstel van betaling totdat het duidelijk wordt dat ik geld moet ontvangen'?

Zelfs als ik morgen de brief op de post doe, ben ik bang dat het enkele maanden kan duren voordat ik over het geld van 2007 beschik.

Maandag maar eens even bellen en vragen hoe de procedure nou precies is. Bedankt voor de informatie.
Op dit moment heb jij een schuld van 3000 euro bij de BD. Die wordt pas weg gehaald als je OF betaald hebt, OF een nieuwe aanslag krijgt waarmee de vorige verrekend gaat worden.
In jouw boekhouding zie jij dat je held moet terug krijgen, echter dat zien zij nog niet.

Als er sprake is van aanmaning en dergelijke dan kan de BD gaan verrekenen. Dit doen zij echter pas als jij al op meerdere brieven niet hebt gereageerd (volgens de lettertjes)
Als jij nu nog snel uitstel van betaling aanvraagt tot je de goede aangifte indient dan krijg je gewoon 2007 uitbetaald.

Bellen heeft weinig effect. Brief schrijven wel.

PS je krijgt sowieso voor 1 juli bericht over 2007, of ze nu wel of niet gaan verrekenen. Zo lang je nog geen brief hebt hebben ze ook nog niet verrekend.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_58734019
Bedankt voor de info. Ik zal zo snel mogelijk die brief opsturen.
pi_58734801
He podver ik wil ook de 1018 euro die ik terug zou moeten krijgen!
graag op anoniem
  zondag 18 mei 2008 @ 09:13:15 #297
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_58738583
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef pmdomela het volgende:
He podver ik wil ook de 1018 euro die ik terug zou moeten krijgen!
Ik heb zojuist even gebeld met de 'BD' en die mevrouw zij dat je ze niet kreigt.
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_58738810
quote:
Op zondag 18 mei 2008 09:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]kreigt.
graag op anoniem
pi_58738830
quote:

[..]

die mevrouw zij
  zondag 18 mei 2008 @ 10:12:18 #300
215322 er1969
blablabla
pi_58738978
quote:

[..]

Ik heb zojuist even gebeld met de 'BD' en die mevrouw zij dat je ze niet kreigt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')