Dan krijgen ze zondag de schaal in arnhem , maar dan moeten ze wel eerst even verliezenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"HET IS NIET TE GELOVEN, PSV IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN"
http://www.planet.nl/voetbal/quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand een linkje om het live te checken?
Ik kijk voetbal, mag dat niet?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Rumille het volgende:
Wat doen die Feyenoorders eigenlijk hier? Wist niet dat die ook nog kans maakten op het kampioenschap?
Doe nog eens zo´n geweldige voorspelling char!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef Keano het volgende:Het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn
Hopen dat PSV kampioen word want anders heeft Ajax wéér een prijs en hun nietquote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Rumille het volgende:
Wat doen die Feyenoorders eigenlijk hier? Wist niet dat die ook nog kans maakten op het kampioenschap?
Nee, mag niet. Ajacieden hebben het alleenrecht om voetbal te kijken. Als Feyenoord speelt zie je ze ook nooit.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, mag dat niet?![]()
Je moet toch wat doen op de woensdagavond.
Hierquote:Op woensdag 16 april 2008 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand een linkje om het live te checken?
Ik voel een B doorkomen, Bruno Silva gaat nog rood pakkenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe nog eens zo´n geweldige voorspelling char!
Jezus man, wat zeik je nou.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, ergens verwacht ik dat Ajax nog wel een keer scoort. Ajax is denk ik gewoon te goed voor Groningen. Maar ik hoop dat Groningen nog een keer scoort. Anders zolang die spanning
Mijn mond viel er ook van openquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja Dos, zijn de 500 minuten al voorbij?
Dat komt laatste kwartier/10 minuten pas.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef Zwansen het volgende:
Als het nog een kwartiertje zo blijft gaat Ajax denk ik extreem veel risisco nemen.
Feyenoordquote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Silva is de hoer van Amsterdam![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |