Scherpquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
We lopen hier allemaal te fokken geloof ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
70-30 is het nu denk ik.
DD, je doet eng.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
50-50 is het nu denk ik.
En als PSV al faalt dan denk ik niet dat Vitesse ze een strobreed in de weg gaat leggenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DD, je doet eng.
Denk je echt dat psv het tegen vitesse gaat laten liggen?.
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.quote:
Dank u, wij zijn de beste he.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.
sorry kheb al vriendinquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb ik ook stiekummpjes, ook meedoen?
Dansen? Schuren man!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry kheb al vriendin![]()
maar dansen mag
Dan was het natuurlijk wel gewoon 2-1 geworden, want dan had Berg mee kunnen doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.
Ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer joh.
Nog maar een jaartje de verongelijkte Calimero uithangen.
En toen ging je wekker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan was het natuurlijk wel gewoon 2-1 geworden, want dan had Berg mee kunnen doen.
*kuchquote:
Kut succes-supporter eerst hier komen omdat je weet dat wij kampioen worden en dan zomaar kuchen hehquote:
Ik zal proberen het vertrouwen niet te schaden. Zal ik alvast gaan janken over het gebrek aan aandacht voor het brandje in het uitvak voor de aftrap?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent er anders al vrij goed in,.
Je moet toch wat bij een gebrek aan pleepapier.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks gezien - hebben jullie je reet afgeveegd met Groningen?
Iets met hangen en wurgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks gezien - hebben jullie je reet afgeveegd met Groningen?
Serieus?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal proberen het vertrouwen niet te schaden. Zal ik alvast gaan janken over het gebrek aan aandacht voor het brandje in het uitvak voor de aftrap?
gezien aan het afvoeren, komen er 2 a 3 seizoenskaarten vrij in de Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |