quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef Longmen het volgende:
Nou Ajax heeft zn doelsteling bereikt dit seizoen. Tot de laatste speeldag meespelen om de titel![]()
klopt. de Fokkers hier die voor Vitesse zijn zaten vorig jaar te juichen op die dag.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik sprak vandaag nog een fanatiek Vitesse-supporter over zijn verwachtingen van zondag en hij verwacht dat Vitesse zondag kansloos gaat verliezen. Hij zou het ook niet eens erg vinden, net zoals de meesten het niet erg vonden toen ze 5-1 verloren op de laatste speeldag vorig seizoen. Triest![]()
Dat zei ik toenstraks ook nog tegen mijn broer.. Als iemand van het Ajax-bestuur dat durft te zeggen dat ik echt kotsenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef Longmen het volgende:
Nou Ajax heeft zn doelsteling bereikt dit seizoen. Tot de laatste speeldag meespelen om de titel![]()
Moet eigenlijk zoquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
DIT SEIZOEN WAS EEN PRIMA SEIZOEN, TOT DE LAATSTE DAG HEBBEN WE GESTREDEN OM HET KAMPIOENSCHAP, TOCH EEN DOELSTELLING VAN AJAX.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 16 april 2008 21:58 schreef kalinho het volgende:
Laatste 5 jaren:
za 2-12 Vitesse PSV 0 - 1
vr 17-2 Vitesse PSV 1 - 3
za 20-12Vitesse PSV 0 - 0
za 15-3 Vitesse PSV 0 - 5
zo 17-3 Vitesse PSV 0 - 0
Toch mooi dat hij niet juichde toen hij scoorde, gewoon om te laten zien dat hij boven dat soort mensen staatquote:Op woensdag 16 april 2008 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een klasse hoe Suarez speelde vandaag echt totale schijt aan groningen en met veel arrogantie, ik geef het je maar te doen hoor!!!
Aad houdt van belangstelling...hij is zondag het middelpunt...daar verheugd die zich nu al opquote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er echt lak aan.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aad houdt van belangstelling...hij is zondag het middelpunt...daar verheugd die zich nu al op
Maar toch wees eens reëel, zie jij het echt gebeuren ? Ik niet, ik moet nu echt twijfelen of ik naar limburg ga voor de Amstel Gold Race of in Amsterdam blijf.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ja, inderdaad zeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een klasse hoe Suarez speelde vandaag echt totale schijt aan groningen en met veel arrogantie, ik geef het je maar te doen hoor!!!
Ja absoluut mooi van hem, dat siert hem!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij niet juichde toen hij scoorde, gewoon om te laten zien dat hij boven dat soort mensen staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |