Joh ze zijn daar het hele seizoen al aan het janken over Ajax. 'concurrent leegkopen etc'quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Grappig trouwens, in het Groningen topic hebben ze altijd hun mond vol over supporters van andere clubs, terwijl je nu ze achterstaan weer bijna geen Groningen supporters hoort en ze over het algemeen flink anti-Ajax bezig zijn...
Echt wat een schijtdebiel. Hoezo ik heb nog niet getekend bij psv.quote:
Kan nog leuk worden.quote:
Gaf een kut vrije trap, had een strafschop moeten geven. Enfin, gewonnen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh ze zijn daar het hele seizoen al aan het janken over Ajax. 'concurrent leegkopen etc'.
Zeer matige wedstrijd, zeeeeeeer matige wissels van Koster
En Braamhaar laat rustig een minuut langer doorspelen, mafkees.
walgelijk publiek idd.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Grappig trouwens, in het Groningen topic hebben ze altijd hun mond vol over supporters van andere clubs, terwijl je nu ze achterstaan weer bijna geen Groningen supporters hoort en ze over het algemeen flink anti-Ajax bezig zijn...
Perez kan inpakken, drama.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef TheZapster het volgende:
Man of the Match duidelijk Suarez![]()
Topinvaller Siem de Jong, als die jongen zich blijft ontwikkelen kan Perez inpakken.
allemaal prosacjes, ineens allemaal anti ajax want dat is stoehoeerrrrrquote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh ze zijn daar het hele seizoen al aan het janken over Ajax. 'concurrent leegkopen etc'.
Zeer matige wedstrijd, zeeeeeeer matige wissels van Koster
En Braamhaar laat rustig een minuut langer doorspelen, mafkees.
Ook zonder eventuele ontwikkeling bij De Jong kan Perez wel inpakken. Is hij misschien nog net op tijd voor het wereldkampioenschap verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef TheZapster het volgende:
Man of the Match duidelijk Suarez![]()
Topinvaller Siem de Jong, als die jongen zich blijft ontwikkelen kan Perez inpakken.
Siem de Jong speelt al het hele jaar goed of gelijkwaardig aan Perez EN is eigen jeugd. Urby speelt weer als vanouds, omdat hij op de linksback komt te spelen. Hiervoor speelde hij redelijk, omdat hij niet hoefde te verdedigen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef S-Two het volgende:
Zo die Siem de Jong viel goed in zeg, speelde stukken beter als Perez. Emanuelsson bakt er weer als vanouds niets van en Suarez was weer levensgevaarlijk. Over het algemeen niet erg goed gespeeld, wel verdiend gewonnen denk ik. Anyway, ik reken niet op een kampioensschap, maar het is nog mogelijk, dus een klein beetje hoop houd ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |