Van Landvetter en Göteborg City Airport zal er best wel een vlucht richting Barca gaan :pquote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen we er een StageSC-meet-roadtrip van maken. Eerst naar Zweden, dan Barcelona, en dan terug
als je nou op zaterdag komt, dan is hier een bar leeging, en dan rijden we dan rustig terug!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
Either we drive, or we don't go at all
wie op de meet komt!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
het wie zoekt wie lijstje?
een bar leeging??quote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je nou op zaterdag komt, dan is hier een bar leeging, en dan rijden we dan rustig terug!![]()
Ik zoek mn verloren zusjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
het wie zoekt wie lijstje?
Sorry ik stuur haar wel weer terugquote:
Studentenbar en die moet leeg voor de zomervakantie, en ik bedacht me net dat ik alleen zei zaterdag en geen datum, zaterdag de 31ste mei natuurlijk!quote:
shoppen...!quote:
ah ok.. was een onbekende term voor mijquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Studentenbar en die moet leeg voor de zomervakantie, en ik bedacht me net dat ik alleen zei zaterdag en geen datum, zaterdag de 31ste mei natuurlijk!
voor het einde van de week graagquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry ik stuur haar wel weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |