Mooi zoquote:Op woensdag 16 april 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
Thanx Leandra.
Even geleden hoorde ik Huub zeggen dat er 2 tafels zijn voor het bruiloftsmaal, 2 x 9 personen. Dat zijn dus de genodigden + Huub en Claire. Dat wil dus zeggen dat Amanda, Brian en Jaap niet aan tafel zitten.
maar anouk mocht niet mee met haar vriendin voor het uitzoeken van de trouwjurkquote:Op woensdag 16 april 2008 15:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
sem mag mee met autorijden tssssssssssss zal niet zo zijn.
gelijk langs de coffee shop ben ik bang voor, die kan niet zonder volgens mij.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar verdrink je toch in?![]()
Cementa mag mee met de autorijles van Amanda, ik vraag me af waarom. Oh, wacht........
En toch is het raar dat Huub en Claire niet met de vuist op tafel slaan, en op z'n minst eisen dat Brian en Amanda niet aanwezig zullen zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
Thanx Leandra.
Even geleden hoorde ik Huub zeggen dat er 2 tafels zijn voor het bruiloftsmaal, 2 x 9 personen. Dat zijn dus de genodigden + Huub en Claire. Dat wil dus zeggen dat Amanda, Brian en Jaap niet aan tafel zitten.
ik wordt hier echt schijt en schuijt ziek van als ze het kopieren mag het welquote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
Die rat wil de bruiloftdplanning pikken en kopieren. Is dat geen persoonlijk bezit?
Ohhhh ik geloof dat ik verliefd ben!quote:
Nou ik denk dat dat allemaal mag van flens, want je denkt toch niet dat die rat daar een boete voor krijgt, en Huub zei bij de voordeur, Hier staat alles in , met andere woorden is prive, ik vind het wel apart dat huub dat zei, die weet volgens mij allang dat ze dat pikken, vind het weer zo doorzichtig.Mijn idee hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
Die rat wil de bruiloftdplanning pikken en kopieren. Is dat geen persoonlijk bezit?
het kind word gewoon met de dag engerquote:Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Gejat van VOL's late_vogel:
[ afbeelding ]
Frisse twintiger.
Dat kun je nu wel zeggen maar die ratten wonen wel in dat hok. Je kunt ze moeilijk de toegang tot hun eigen huis weigeren. Ik ben allang blij dat ze niet bij het diner mogen zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
En toch is het raar dat Huub en Claire niet met de vuist op tafel slaan, en op z'n minst eisen dat Brian en Amanda niet aanwezig zullen zijn.
Hoezo zou dat onsmakelijke pauperduo de plaats in moeten nemen van twee genodigden?
Blijkbaar zien H&C de trouwerij ook voornamelijk als onderdeel van de show, dat ze dat accepteren. Anders hadden ze toch wel gezegd dat die twee er niet bij mochten zijn, anders geen huwelijk.
moet je die wallen onder dr ogen zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Gejat van VOL's late_vogel:
[ afbeelding ]
Frisse twintiger.
Twee badmintonrackets meegeven en naar die golfbaan schoppen.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen maar die ratten wonen wel in dat hok. Je kunt ze moeilijk de toegang tot hun eigen huis weigeren.
precies met al wat jij zegt erger ik me vaak aan Huub sla eens op tafel eis ook eens wat meer en zeg hun er niet bij.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En toch is het raar dat Huub en Claire niet met de vuist op tafel slaan, en op z'n minst eisen dat Brian en Amanda niet aanwezig zullen zijn.
Hoezo zou dat onsmakelijke pauperduo de plaats in moeten nemen van twee genodigden?
Blijkbaar zien H&C de trouwerij ook voornamelijk als onderdeel van de show, dat ze dat accepteren. Anders hadden ze toch wel gezegd dat die twee er niet bij mochten zijn, anders geen huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |