Waarom je geel nu als yellow zegt is me een raadsel, maar het ging om die andere 2 en die zijn goed, die 3e was eik gewoon geel, maar soit!quote:
Nou, niet op mijn verfpalet! (Mijn tube cyaan neigt veel meer naar cobalt).quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
Turkoise is hetzelfde als cyaan maargoed
officieel en slaveloos gaan niet zo erg goed samen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom je geel nu als yellow zegt is me een raadsel, maar het ging om die andere 2 en die zijn goed, die 3e was eik gewoon geel, maar soit!![]()
wat isquote:is een ziekte aan het centraal zenuwstelsel bij schapen en geiten, die veroorzaakt wordt door prionen. De ziekte behoort tot de TSE’s (transmissible spongiform encephalopathies), waartoe ook Boviene spongiforme encefalopathie (BSE) en de ziekte van Creutzfeldt-Jakob behoren. Volgens de huidige inzichten is de ziekte niet gevaarlijk voor de volksgezondheid. Maar om alle risico’s te vermijden worden besmette dieren buiten de voedselketen gehouden.
quote:
niet geschoten etc etcquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef Mobster273 het volgende:
was het niet schuurziekte of zo iets?
quote:
Tab +2quote:
Ik zag het net staan toen ik even keek bij de punten bij de regelsquote:Op donderdag 17 april 2008 00:10 schreef Mobster273 het volgende:
ieder 10e topic is dubbele punten, en dit dus ook, en de volgende dus weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
De Rand.CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ofyles +2
Stand in deel 1220:
Mobster273 16
Karrel_Laaglawaai 4
Terpentin07 2
tomtomaat 10
ScottTracy 2
starla 4
Ofyles2 4
LBmafkeesLB 2
tong80 2
Amokzaaier 2
slaveloos 4
conleche 4
Tabloid 2
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:wees er blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Mobster273 het volgende:
wajong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |