Wat een aanwinstquote:
Ach, iedereen was toch zo blij dat de NOS de Eredivisie terugkreeg? Gelukkig heb ik Sport1 voor de CL en Eredivisie Live voor de Eredivisie, geen last van Koeman dus. Alleen jammer dat hij Studio Voetbal mag komen verpesten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme denkt de NOS dat we echt op die idioot zitten te wachten
quote:Koeman: 'Voor tweejarig contract wil ik wel naar FC Barcelona'
Datum: 6-sep-2008 10:30
Ronald Koeman (foto) werd vijf speeldagen voor het einde van het afgelopen seizoen ontslagen door Valencia. De club stond toen vijftiende in de Primera División, twee punten boven de degradatiestreep. Tegenwoordig vult hij zijn dagen in een minder hectische omgeving.
‘Het is prettig om weer in Nederland te zijn, Nederland ligt ons wel,’ vertelde de oud-international vrijdagavond in Knevel & Van den Brink. ‘Het was heerlijk in Spanje, maar nu is het moment om prioriteit te geven aan de familie.’ Koeman kreeg ook de vraag of hij liever een jaar gaat golfen dan twaalf maanden coach van FC Barcelona zijn. ‘Liever een jaar golfen.’ Maar bieden de Catalanen een tweejarig contract dan vertrekt hij wel naar Spanje. ‘Maar het gezin blijft in Nederland, dat is onze standplaats.’
De Europees kampioen van 1988 heeft hij geen specifieke voorkeur voor Spanje om als trainer aan de slag te gaan. ‘Het ligt aan de club die komt, het land is minder belangrijk. Oostenrijk kwam langs, maar dat hadden ze voor het EK moeten doen. Dan had ik tenminste als bondscoach een EK meegemaakt, want ik denk niet dat de Oostenrijkers zich de komende jaren voor toernooien zullen plaatsen.’ (MB)
quote:Ronald Koeman twijfelt over Chivas Guadalajara
Chivas Guadalajara heeft Ronald Koeman op het oog als nieuwe trainer. De oud-international zegt niet bij voorbaat nee. 'Mexico is mooi voetballand.'
Koeman laste na zijn gedwongen vertrek bij Valencia een rustperiode in. Pas in het nieuwe seizoen wilde hij weer aan de slag als trainer. Chivas brengt mogelijk verandering in dat voornemen.
'Normaal gesproken zoek ik voor volgend seizoen iets dichters bij huis', aldus Koeman in De Telegraaf. 'Maar uitsluiten doe ik niets. Het is sowieso goed om mijn horizon wat te verbreden en te kijken hoe het hier in Mexico aan toe gaat.'
De 45-jarige Koeman bekijkt zondag de wedstrijd van Chivas tegen Pachuca om een idee te krijgen van het Mexicaanse voetbal. De oud-international wees eerder het aanbod bondscoach te worden af. 'Ik vind Mexico wel een mooi voetballand en sprak er bij PSV regelmatig over met Carlos Salcido. Het zou me niet verbazen als ik hier toch een keer beland.'
Nu op Ned. 1.quote:Ronald Koeman zit op 30 november In de Hoofdrol. Het Kanon wordt verrast op een weerzien met vrienden en collega's. Voetbalmaatjes uit zijn eerste elftal, vrienden uit Barcelona, voetballers van Ajax. Ze komen allemaal voorbij om Ronald in het zonnetje te zetten. Van de partij zijn onder andere Harry Vermeegen, Richard Witschge en de trainer van FC Barcelona 'Pep' Guardiola.
En een feyenoord verledentje.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
Eén van de meest logische namen eigenlijk, want Been doet het niet en ik zie Beenhakker en Van Hanegem gewoon niet komen. Koeman is de enige vrije trainer van een beetje niveau (hij wint wel telkens prijzen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |