Zodat je niet lang op de volgende hoeft te wachtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom vetrekken die trams zo ongelofelijk fucking snel.
Dan had je 'm voor 50g start bid en 70g buy out in de AH moeten zetten. Paar dagen volhouden en hij is vanzelf foetsie. Meestal spaar ik dingen op voor het weekend omdat er dan meestal meer mensen actief zijn (en dus meer potentiele kopers!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Op mijn server blijkbaar niet, want ik had 'm voor een paar dagen @ AH en ik zag ook andere mensen die 'm probeerde te verkopen rond 70g, 80g etc en zoveel is die blijkbaar niet waard.
Twink wapens zijn belachelijk, stond er eentje op AH op silvermoon eu horde, lvl 19 (met spell dmg geloof ik) voor 2500g.quote:
bla bla blaquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Twink wapens zijn belachelijk, stond er eentje op AH op silvermoon eu horde, lvl 19 (met spell dmg geloof ik) voor 2500g.
Sommige mensen hebben zo geen leven dat ze het nog gewoon kopen ook. Twinkers zijn mensen die niet goed genoeg zijn voor lvl 70 bg. Net als de oudste kinderen op de basis school die niet naar de middelbare school durven.
Duelquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach botters moete niet praten en dan helemaal niet ally mages.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:07 schreef Mauro het volgende:
Laatst dit ding verkocht voor 1500g.
En het is niet eens een twinkwapen of epic
Ik heb die voor 500g gekochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |