abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 april 2008 @ 12:07:01 #126
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58174910
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef MarocLady het volgende:

[..]

Wat heb je hier van geleerd dan?
Zeg nooit "binken"
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58174966
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zeg nooit "binken"
U steelt mijn gedachten, boefje.
  zondag 20 april 2008 @ 12:15:53 #128
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58175017
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:09 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

U steelt mijn gedachten, boefje.
GMTA
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58175160
Ik weet niet wat je daarmee bedoeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 20 april 2008 @ 12:28:14 #130
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58175259
Great Minds Think Alike
pi_58175338
Gevalletje "als je het leest denk je och ja"
pi_58187374
Tja als dit meisje het zo gewend is dat de jongens op haar afkomen, zal ze misschien zelf minder snel op mannen af stappen (en ook op af hoeven te stappen). Dus de enige kans dat je met haar aan de praat raakt, lijkt me toch dat je ook eens een gesprekje met haar gaat voeren. Ga met je vrienden tijdens het stappen dicht bij haar in de buurt staan (je staat ineens toevallig naast haar), als je haar naar het toilet ziet gaan, loop er zelf ook heen en kom samen toevallig tegelijkertijd teruggelopen, ga tegelijkertijd een drankje halen aan de bar kortom zoek naar (subtiele) mogelijkheden om 'per ongeluk' met haar in gesprek te komen. Ja en als je echt durft, stap er gewoon meteen op af, maar ja dan moet je eerst al die andere mannen van haar afschudden.
pi_58189642
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef MC78 het volgende:
Tja als dit meisje het zo gewend is dat de jongens op haar afkomen, zal ze misschien zelf minder snel op mannen af stappen (en ook op af hoeven te stappen). Dus de enige kans dat je met haar aan de praat raakt, lijkt me toch dat je ook eens een gesprekje met haar gaat voeren. Ga met je vrienden tijdens het stappen dicht bij haar in de buurt staan (je staat ineens toevallig naast haar), als je haar naar het toilet ziet gaan, loop er zelf ook heen en kom samen toevallig tegelijkertijd teruggelopen, ga tegelijkertijd een drankje halen aan de bar kortom zoek naar (subtiele) mogelijkheden om 'per ongeluk' met haar in gesprek te komen. Ja en als je echt durft, stap er gewoon meteen op af, maar ja dan moet je eerst al die andere mannen van haar afschudden.
We hebben niet allemaal de mogelijkheid om door deuren te kijken en zo te timen wanneer iemand naar buiten komt, o grote Hans Kazan.

Hier komt de beste manier:

Zorg dat je dicht bij haar gaat staan. Ruik dan heel opzichtig aan haar en zeg "bah!". Die populaire wijven worden daar helemaal gek van. Ze willen weten waarom je dat zei dus sturen ze eerst een vriendin op je af om te vragen waarom. Dan zeg jij gewoon dat ze het zelf maar moet vragen. Met een beetje geluk stuurt ze dan niet eerst een grote "bink" op je af en komt ze gewoon zelf. Als ze je dan vraagt waarom je bah zei, zeg jij gewoon: "Ik zei BA...bijzonder aantrekkelijk." Nja, zij helemaal nat natuurlijk, dus jij haar zo pompen daar.

Als je dat te moeilijk vindt kun je het altijd nog op de gepatenteerde Hollywood(c) methode doen:

Als er een grote, stoere "bink" naast haar staat, stap je meteen op haar af. Die "bink" natuurlijk van: "Hé, knakker, zie je niet dat we aan het praten zijn?" Dan zeg jij meteen: "Dus? Toen ik haar zag, wist ik gelijk dat dit de vrouw is met wie ik gelukkig wil worden. Aan wie ik mijn leven wil wijden!" (Eventueel nog meer sentimentele shit adden. Dit is belangrijk voor het vervolg. Onder geen beding deze voorwaarde skippen!!!) Die gozer boos natuurlijk dus dan ga je het gevecht aan. Nu komt het. Je moet verliezen. Dus je laat je vol op je kanis slaan en met een beetje geluk heb je een bloedneus. Op dat moment komt je eerdere geslijm van pas. De dame, die natuurlijk diep ontroerd en nat was geworden van jouw toespraakje, laat zich op haar knieën zakken om je gezicht te checken dat helemaal onder het bloed zit. Huilend houdt ze jouw gezicht beet en schreeuwt iets van "vuige klootzak" tegen de "bink". De "bink" heeft verder geen zin in gelul dus die gaat een ander wijf versieren. Nu komt het. Zeg onder geen beding dat het slecht met je gaat. Ze zal je vragen: "Hoe gaat het? Alles oké?" Dan zeg jij "O, ja, niks hoor, schaafwondje.". Op dat moment zul je echter een coma moeten veinzen, zodat ze met jou naar het ziekenhuis gaat. Daar lig je in je ziekenhuisbed met haar naast je bed terwijl ze je hand vasthoudt. Nadat je beter bent geworden, trouwen jullie en na de huwelijksreis naar de Bahama's krijgen jullie twee kinderen.

THE END

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58190216
Voeg haar toe op Hyves, dan kan je waarschijnlijk haar informatie wel zien Stuur haar dan bijvoorbeeld een bericht of krabbel.. Eerst volgende keer met uitgaan gewoon een praatje met dr maken, na het hyves-contact kennen jullie elkaar dan misschien al iets beter , en biedt haar dan een drankje aan!
pi_58190978
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

We hebben niet allemaal de mogelijkheid om door deuren te kijken en zo te timen wanneer iemand naar buiten komt, o grote Hans Kazan.

----

THE END

Deze man heeft er verstand van
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58191434
quote:

[..]

Zorg dat je dicht bij haar gaat staan. Ruik dan heel opzichtig aan haar en zeg "bah!". Die populaire wijven worden daar helemaal gek van. Ze willen weten waarom je dat zei dus sturen ze eerst een vriendin op je af om te vragen waarom. Dan zeg jij gewoon dat ze het zelf maar moet vragen. Met een beetje geluk stuurt ze dan niet eerst een grote "bink" op je af en komt ze gewoon zelf. Als ze je dan vraagt waarom je bah zei, zeg jij gewoon: "Ik zei BA...bijzonder aantrekkelijk." Nja, zij helemaal nat natuurlijk, dus jij haar zo pompen daar.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_58193971
Alles goed en wel, maar de bahama's is een beetje cliché. Dan kan je net zo goed niet voor haar gaan.
  maandag 21 april 2008 @ 00:44:06 #138
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58194065
Ga d'r gewoon heen en zeg dat je vind dat ze er leuk uit ziet, en dat je haar al een tijdje ziet lopen, en dat je een keertje met haar weg wil. bijvoorbeeld uit eten of even een kroegje in.
pi_58194149
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef Grimm het volgende:
Ga d'r gewoon heen en zeg dat je vind dat ze er leuk uit ziet, en dat je haar al een tijdje ziet lopen, en dat je een keertje met haar weg wil. bijvoorbeeld uit eten of even een kroegje in.
Man, zij weet heus wel dat ze lekker is. Dat hoeft de TS niet te benadrukken, komt alleen maar geforceerd over.
pi_58196305
Het blijkt maar weer dat Fok! bijzonder weinig bruikbare kennis huisvest
pi_58196680
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:42 schreef kortsluiting87 het volgende:
Het blijkt maar weer dat Fok! bijzonder weinig bruikbare kennis huisvest
dus wat is jou advies, casanova?
pi_58196756
Aan zijn avatar te zien zal het vrij vrouwonvriendelijk zijn
A little bit hateful
pi_58197264
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:18 schreef Liquidootje het volgende:
Aan zijn avatar te zien zal het vrij vrouwonvriendelijk zijn
  maandag 21 april 2008 @ 09:57:29 #144
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58197400
En TS, nog gescoord van het weekend?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58198237
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:57 schreef DroogDok het volgende:
En TS, nog gescoord van het weekend?
Hoorde dat-ie de 4-3 maakte in de handbalwedstijd tussen Joeke SV en HV Brammetje Tik-Tik.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 21 april 2008 @ 11:29:47 #146
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58199243
quote:

[..]

THE END

Fuck, ik moest lachen .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 21 april 2008 @ 11:37:49 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58199416
quote:

[..]
-prachtig stuk proza-
Bink die je bent
pi_58201543
quote:
Op maandag 21 april 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Bink die je bent
Proza en bink in 1 post, ik zweer het je.. als jij een wijf was had ik je keihard anaal volgepompt.
pi_58201828
quote:

[..]

Als je dat te moeilijk vindt kun je het altijd nog op de gepatenteerde Hollywood(c) methode doen:

Als er een grote, stoere "bink" naast haar staat, stap je meteen op haar af. Die "bink" natuurlijk van: "Hé, knakker, zie je niet dat we aan het praten zijn?" Dan zeg jij meteen: "Dus? Toen ik haar zag, wist ik gelijk dat dit de vrouw is met wie ik gelukkig wil worden. Aan wie ik mijn leven wil wijden!" (Eventueel nog meer sentimentele shit adden. Dit is belangrijk voor het vervolg. Onder geen beding deze voorwaarde skippen!!!) Die gozer boos natuurlijk dus dan ga je het gevecht aan. Nu komt het. Je moet verliezen. Dus je laat je vol op je kanis slaan en met een beetje geluk heb je een bloedneus. Op dat moment komt je eerdere geslijm van pas. De dame, die natuurlijk diep ontroerd en nat was geworden van jouw toespraakje, laat zich op haar knieën zakken om je gezicht te checken dat helemaal onder het bloed zit. Huilend houdt ze jouw gezicht beet en schreeuwt iets van "vuige klootzak" tegen de "bink". De "bink" heeft verder geen zin in gelul dus die gaat een ander wijf versieren. Nu komt het. Zeg onder geen beding dat het slecht met je gaat. Ze zal je vragen: "Hoe gaat het? Alles oké?" Dan zeg jij "O, ja, niks hoor, schaafwondje.". Op dat moment zul je echter een coma moeten veinzen, zodat ze met jou naar het ziekenhuis gaat. Daar lig je in je ziekenhuisbed met haar naast je bed terwijl ze je hand vasthoudt. Nadat je beter bent geworden, trouwen jullie en na de huwelijksreis naar de Bahama's krijgen jullie twee kinderen.

THE END

maandag 21 april 2008 @ 13:57:52 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58202192
quote:
Op maandag 21 april 2008 13:27 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Proza en bink in 1 post, ik zweer het je.. als jij een wijf was had ik je keihard anaal volgepompt.

Het woord van de dag is Bink
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')