Hier is het stokbrood, en dat is na 1 dag al oudquote:Op woensdag 16 april 2008 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Brood in Zweden was voornamelijk toastbrood.. en dat ga je na 5 maanden toch wel een beetje breken.
Dat lijkt mij het ergste wat je kan overkomenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:41 schreef jna het volgende:
m'n vader is z'n gitaar ook wel eens vergeten bij een optreden. Daar kwamie 5 dagen laterongeveer achter. Gelukkig hadden ze hem gevonden
Jammer van de verziekte middag straks, 3 uur college dus de zon zal wel gewoon blijven schijnen. Ik haat colleges als het mooi weer is.quote:
Wist niet dat dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef jna het volgende:
Zo komen we nooit met z'n allen in de top 10
Fixedquote:Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jammer van de verziekte middag straks, 3 uur college dus de zon zal wel gewoon blijven schijnen. Ik haat colleges als het mooi weer is.
SMS in Zweden naar Zweedse nummer was ook iets van 5 cent. En voor een belletje naar een vriend met dezelfde provider.. een starttarief van 7 cent en verder gratis.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
5 cent. Laatst hoorde ik dat Japanners onderling sms'en voor 1 cent, worden wij even flink afgezet hier!
Oh ik dacht dat mijn ouders erg waren maar die kunnen nog wel skypen. Nadeel > Nu willen ze elke week skypen haha.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wist niet dat dat de bedoeling was
Gas erop dan maar
Waarom moet ik nu opeens aan "kom op konijntje, wiebelen.. huppel" denken.quote:
In de jaren 70/80 heeft ie hem zelfs een keer voor de deur vergeten midden op straat. Daar kwam ie achter toen ie in amsterdam in de studio moest gaan inspelen, na een paar uur wachten op de ritmesectie. Hij als een gek naar huis gereden (naar Den Haag). Stond ie daar nog op precies dezelfde plek midden op straatquote:Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het ergste wat je kan overkomen
Ach, met beroerd weer is een interessant college niet zo erg. Maar afgaande op de eerste colleges van afgelopen maandag vraag ik me af of het interessant gaat worden deze periode. Ik hoop dat mijn boek er snel is, dan kan ik de stof daar wel uit halen als ik geen zin heb om naar college te gaan.quote:
Wat is Nederland dan duurquote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
SMS in Zweden naar Zweedse nummer was ook iets van 5 cent. En voor een belletje naar een vriend met dezelfde provider.. een starttarief van 7 cent en verder gratis.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
In de jaren 70/80 heeft ie hem zelfs een keer voor de deur vergeten midden op straat. Daar kwam ie achter toen ie in amsterdam in de studio moest gaan inspelen, na een paar uur wachten op de ritmesectie. Hij als een gek naar huis gereden (naar Den Haag). Stond ie daar nog op precies dezelfde plek midden op straat![]()
Wat dat betreft heeft ie echt geluk.
uhm.. begrijpelijkquote:Op woensdag 16 april 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Laarzen, rokje, lang blond waaiend haar
Sorry, liet me even meeslepen
Nou nee ok, maar ik heb echt de schijt aan in een lokaal zitten en tijd een leraar horen wouwelen, waar dan ook over.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, met beroerd weer is een interessant college niet zo erg. Maar afgaande op de eerste colleges van afgelopen maandag vraag ik me af of het interessant gaat worden deze periode. Ik hoop dat mijn boek er snel is, dan kan ik de stof daar wel uit halen als ik geen zin heb om naar college te gaan.
Als dat nu in 2008 zou gebeuren zou ie er echt niet meer staanquote:Op woensdag 16 april 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zou gek worden
De mazzelpik
Nee broek, sneakers en kort blond niet-zo-waariend haarquote:Op woensdag 16 april 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Laarzen, rokje, lang blond waaiend haar
Sorry, liet me even meeslepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |