kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik dat shirt heb gewonnen
Aftellen naar de zomervakantiequote:Op woensdag 16 april 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
JaIk wil lekker buiten kunnen zitten (met dikke jas aan) in het zonnetje.
Hm ja oke, gewoon stomme actie en net terecht gekomen in de verkeerde handen. Op zulke momenten ben ik altijd wel teleurgesteld in mensen, waarom nemen ze gewoon niet even op? Kennelijk is iedereen toch te egoïstisch om spullen terug te geven aan de eigenaarquote:Op woensdag 16 april 2008 10:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. gejat, gejat.. Ik was m zelf heel stom vergeten in het OV en toen ging ik mijn eigen nummer bellen in de hoop dat een goed iemand hem zou vinden, maar na 3 keer volledig te zijn afgegaan werd hij uitgezet. toen ik 2 uur later diezelfde waterbus weer had gevonden, was hij verdwenen en had het personeel er niets van gehoord of gezien.
Maar sim is geblokkeerd en is een nieuwe onderweg. Voorlopig leen ik een toestel, maar ik vond het toch wel heel makkelijk zo'n iphone. Dus er komt wel een nieuwe voor terug.
ja ontzettend stom inderdaad. Maar ook die egoisme inderdaad is een beetje jammer. Ik heb wel eens vaker een telefoon gevonden en ook weer teruggebrach..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm ja oke, gewoon stomme actie en net terecht gekomen in de verkeerde handen. Op zulke momenten ben ik altijd wel teleurgesteld in mensen, waarom nemen ze gewoon niet even op? Kennelijk is iedereen toch te egoïstisch om spullen terug te geven aan de eigenaar. Maar je mag wel even flink sparen dan
Ik bel nooit naar Nederland haha, ik ontvang alleen smsjes op mijn NLse telefoon. Maar Nederlandse providers rekenen ook wel extreem veel voor een belletje vanuit het buitenland naar NL.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had ik ook in Zweden, maar ik liet mijn telefoon met NL-simkaart altijd in mijn kamer liggen. Het grappige was dat ik goedkoper met mijn Zweedse nummer naar kon Nederland bellen, als met mijn Nederlandse
Ja erg he, ik kan daar echt super agressief van wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ontzettend stom inderdaad. Maar ook die egoisme inderdaad is een beetje jammer. Ik heb wel eens vaker een telefoon gevonden en ook weer teruggebrach..
ja neem een rooibosje.. ik ben er ook wel overheen inmiddelsquote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja erg he, ik kan daar echt super agressief van worden. Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven, bah. Als je hier in Barcelona met je rugzak in de metro staat wordt die ook gewoon leeg gejat, echt vreselijk.
![]()
Ik ga even tot rust komen met een kopje Pickwick
Af en toe als ik niet in de buurt was van een computer, belde ik gewoon naar Nederland.. SMS'je sturen naar NL kostte met mijn Zweedse nummer omgerekend 5 eurocent. Dat betaal ik nog geen eens in Nederland voor een smsjequote:Op woensdag 16 april 2008 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik bel nooit naar Nederland haha, ik ontvang alleen smsjes op mijn NLse telefoon. Maar Nederlandse providers rekenen ook wel extreem veel voor een belletje vanuit het buitenland naar NL.
Lang leve Skype(en in Duitsland, www.peterzahlt.de
). Verder gebruik ik hier vaker mijn cheapo Spaanse telefoon die ik voor 25 ¤ incl. SIM op de kop heb getikt
.
Het kan altijd erger...quote:Op woensdag 16 april 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ontzettend stom inderdaad. Maar ook die egoisme inderdaad is een beetje jammer. Ik heb wel eens vaker een telefoon gevonden en ook weer teruggebrach..
quote:Man vergeet peperdure viool in trein
Ach, iedereen laat wel eens iets in de trein liggen, zoals een tas of een paraplu. Die ben je dan meestal kwijt.
De Brit Robert Napier nam zijn tas en paraplu wel mee toen hij uit de trein stapte, maar hij vergat zijn viool die in het bagagerek lag. De viool is een Goffriller uit 1698 en is ruim 220.000 euro waard. Hij had de viool, een erfstuk van zijn moeder, net laten taxeren.
Toen hij doorhad wat er was gebeurd, sloeg Robert meteen alarm. Maar toen was zijn viool al weg. De verzekering geeft een beloning van 12.000 euro als de vinder het antieke, peperdure instrument teruggeeft aan Robert.
Haha ja moet ook wel, anders loop je jezelf toch alleen maar op te vreten. Rooibos heb ik niet hier, maar wel een flinke pickwick collectie hoor. Indian spices heb ik nuquote:Op woensdag 16 april 2008 10:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja neem een rooibosje.. ik ben er ook wel overheen inmiddels
Brood in Zweden was voornamelijk toastbrood.. en dat ga je na 5 maanden toch wel een beetje breken.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja moet ook wel, anders loop je jezelf toch alleen maar op te vreten. Rooibos heb ik niet hier, maar wel een flinke pickwick collectie hoor. Indian spices heb ik nu![]()
2 dingen die altijd mis in het buitenland : brood en thee
hehe.. nou proost dan maarquote:Op woensdag 16 april 2008 10:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja moet ook wel, anders loop je jezelf toch alleen maar op te vreten. Rooibos heb ik niet hier, maar wel een flinke pickwick collectie hoor. Indian spices heb ik nu![]()
2 dingen die altijd mis in het buitenland : brood en thee
5 centquote:Op woensdag 16 april 2008 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe als ik niet in de buurt was van een computer, belde ik gewoon naar Nederland.. SMS'je sturen naar NL kostte met mijn Zweedse nummer omgerekend 5 eurocent. Dat betaal ik nog geen eens in Nederland voor een smsje
Via Skype belde ik naar vrienden in Nederland, maar mijn ouders heb ik talloze keren uitgelegd hoe skype te gebruiken, maar het mocht niet baten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |