quote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja mooi kut zeg. Wat is er precies gebeurd? Telefoons worden ook overal gejat, zo zat ik eens met een vriendin in de metro ´s nachts, beetje te suffen, en opeens waren haar telefoons uit haar tas gejat. Verzin je toch niet?
Maar wat nu, sim geblokkeerd e.d? Zou nu maar voor een cheapie gaan.
Je pakt het te serieus opquote:
Als iedereen grappen blijft maken tussen serieus en niet-serieus snap ik het niet meer hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
Laten we weer gezellig doen. Ik had wééér gebak.
Komt goedquote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iedereen grappen blijft maken tussen serieus en niet-serieus snap ik het niet meer hoor![]()
Gezelligheid
Vriend van me had nog een telefoontje liggen, dus die kan ik lenen terwijl ik spaar voor een nieuwe iphonequote:Op woensdag 16 april 2008 10:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar kut. Ga je voor weer de iPhone of wordt het een goedkoop telefoontje dit keer?
tja.. gejat, gejat.. Ik was m zelf heel stom vergeten in het OV en toen ging ik mijn eigen nummer bellen in de hoop dat een goed iemand hem zou vinden, maar na 3 keer volledig te zijn afgegaan werd hij uitgezet. toen ik 2 uur later diezelfde waterbus weer had gevonden, was hij verdwenen en had het personeel er niets van gehoord of gezien.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja mooi kut zeg. Wat is er precies gebeurd? Telefoons worden ook overal gejat, zo zat ik eens met een vriendin in de metro ´s nachts, beetje te suffen, en opeens waren haar telefoons uit haar tas gejat. Verzin je toch niet?
Maar wat nu, sim geblokkeerd e.d? Zou nu maar voor een cheapie gaan.
quote:
Ook wel jammer dat al je gegevens en handigheidjes in je telefoon staan. Dat vind ik altijd vervelend. Mijn telefoon is weg omdat ie het niet meer zo goed deed.. Was ik vergeten nummers op te slaan op kaartje of computer..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vriend van me had nog een telefoontje liggen, dus die kan ik lenen terwijl ik spaar voor een nieuwe iphoneIk denk niet dat ik kan wennen aan een gewone telefoon
[..]
tja.. gejat, gejat.. Ik was m zelf heel stom vergeten in het OV en toen ging ik mijn eigen nummer bellen in de hoop dat een goed iemand hem zou vinden, maar na 3 keer volledig te zijn afgegaan werd hij uitgezet. toen ik 2 uur later diezelfde waterbus weer had gevonden, was hij verdwenen en had het personeel er niets van gehoord of gezien.
Maar sim is geblokkeerd en is een nieuwe onderweg. Voorlopig leen ik een toestel, maar ik vond het toch wel heel makkelijk zo'n iphone. Dus er komt wel een nieuwe voor terug.
Sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Oh, en als jullie post-icoons gebruiken om een post anders te laten te zijn, dan snap ik die niet, want ik zit hier met text_only![]()
Nou ja, toen ik in Berlijn woonde had ik een telefoon met Nederlandse SIM en een telefoon met een Duitse SIM. Nu ik in Barcelona woon hetzelfde verhaalquote:
Ik wil ook taart..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je pakt het te serieus op![]()
![]()
Positiviteit
![]()
Laten we weer gezellig doen. Ik had wééér gebak.
Ooh handigquote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik in Berlijn woonde had ik een telefoon met Nederlandse SIM en een telefoon met een Duitse SIM. Nu ik in Barcelona woon hetzelfde verhaal. Makkelijker en veeeel goedkoper voor lokaal belverkeer.
Eigen schuld dikke bult...quote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen
Ik mis altijd een half topic omdat ik pas om 10 uur begin
Had ik ook in Zweden, maar ik liet mijn telefoon met NL-simkaart altijd in mijn kamer liggen. Het grappige was dat ik goedkoper met mijn Zweedse nummer naar kon Nederland bellen, als met mijn Nederlandsequote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik in Berlijn woonde had ik een telefoon met Nederlandse SIM en een telefoon met een Duitse SIM. Nu ik in Barcelona woon hetzelfde verhaal. Makkelijker en veeeel goedkoper voor lokaal belverkeer.
Jaquote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
Het is echt lekker weer buiten
Alleen jammer dat ik binnen zit
Dat ik dat zeg![]()
Het was inderdaad vrij frisquote:
Ja dat is wel irritant. Ik heb gelukkig wel al mijn nummers op mijn pc staan. Dus dat mis ik niet zo heel erg.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook wel jammer dat al je gegevens en handigheidjes in je telefoon staan. Dat vind ik altijd vervelend. Mijn telefoon is weg omdat ie het niet meer zo goed deed.. Was ik vergeten nummers op te slaan op kaartje of computer..nu kan ik dus niemand meer bereiken
tenzij ze mij eerst smsen/bellen
Nee, vanuit studiezaaltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |