En dan 's-nachts (1:00-3:00) een smsje krijgen van KPN, dat ja A) in het buitenland bent.. en B) dat je goedkoper kan bellen naar Nederland voor.. 0,58 eurocent per minuut..quote:
Vind ik vaak nog leuker eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee broek, sneakers en kort blond niet-zo-waariend haar
Wel handig dat ze je even op de hoogte houden van je locatie, TomTom is er niks bij.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan 's-nachts (1:00-3:00) een smsje krijgen van KPN, dat ja A) in het buitenland bent..
ook niet gekquote:Op woensdag 16 april 2008 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat smsje krijg ik dus echt wekelijks, nou hiep hoi, lang leve KPNquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan 's-nachts (1:00-3:00) een smsje krijgen van KPN, dat ja A) in het buitenland bent.. en B) dat je goedkoper kan bellen naar Nederland voor.. 0,58 eurocent per minuut..
ik zou er voor tekenenquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat irritante liedjes altijd het vaakst in je hoofd blijven hangen omdat ze zo simpel zijn..
leeg bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens jongens jongens. Het topic is nog steeds voldat kan natuurlijk niet
Sneakersquote:Op woensdag 16 april 2008 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik stond ook het punt om KPN te bellen, van nu weet ik wel dat ik niet in Nederland benquote:Op woensdag 16 april 2008 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat smsje krijg ik dus echt wekelijks, nou hiep hoi, lang leve KPN. Beter neem ik Vodafone met blox als volgend abonnement, moet nog een luttele 18 maanden wachten haha.
ik bedoel: nog steeds niet volquote:
Daar heb ik nou nooit last van. Dat ik ineens Jan Smit ga zingenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopten dat je van die foute Nederlandse nummer (ik noem een Wolter Kroes, Jan Smit, Gebroeders Ko) opeens mee kan zingen als je lam en nog nooit de tekst gehoord heb..
Je hebt nooit genoeg sneakers. Hoe meer hoe beterquote:
Ik kan ze in nuchtere staat bijna allemaal meezingenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van. Dat ik ineens Jan Smit ga zingen
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel handig dat ze je even op de hoogte houden van je locatie, TomTom is er niks bij.
Het is geen maandag meerquote:Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sms hier ook niet veel voor smsjes
Kan nog wel ff durenquote:
Oud en nieuwfeest 2005 en 2006 en nog een paar feesten.. Maar goed toen was het erg gezelligquote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van. Dat ik ineens Jan Smit ga zingen
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg sneakers. Hoe meer hoe beter
Ik mag in juni een nieuw abbonement afsluiten, hebben we die Iphone dan al in de gewone telefoonzaken liggen hier in Nederland? Anders moet ik maar gewoon eens een waterbus nemen daar liggen ze ook wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat smsje krijg ik dus echt wekelijks, nou hiep hoi, lang leve KPN. Beter neem ik Vodafone met blox als volgend abonnement, moet nog een luttele 18 maanden wachten haha.
Gelukkig waag ik me niet in zulke tenten. Brrrquote:Op woensdag 16 april 2008 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopten dat je van die foute Nederlandse nummer (ik noem een Wolter Kroes, Jan Smit, Gebroeders Ko) opeens mee kan zingen als je lam en nog nooit de tekst gehoord heb..
Als je langer bent in het buitenland dan een paar weken, kan een buitenlandse prepaid toch flink wat geld schelen..quote:Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sms hier ook niet veel voor smsjes, heb een sms bundel van 1000 smsjes voor 10 euro. Verder bel ik ook wel gewoon uit het buitenland weg naar Nederland en neem ik in ieder geval op. Die telefoonrekeningen dat zie je thuis wel weer:P
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik mag in juni een nieuw abbonement afsluiten, hebben we die Iphone dan al in de gewone telefoonzaken liggen hier in Nederland? Anders moet ik maar gewoon eens een waterbus nemen daar liggen ze ook wel!
Ik eigenlijk ook niet, maar goed het gebeurt wel eens dat je vrienden zo'n tent in willen.. dan moet je welquote:Op woensdag 16 april 2008 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gelukkig waag ik me niet in zulke tenten. Brrr
Ik wil Creative Recreations kopenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar ik wilde ook pumps, laarsjes, sandaaltjes..etc. etc. etc..
En bedankt...quote:Op woensdag 16 april 2008 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oud en nieuwfeest 2005 en 2006 en nog een paar feesten.. Maar goed toen was het erg gezellig
Het dondert en bliksemt en regent meters bier
Mwa, netwerk knalt eraf enzoquote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wacht welGebeurt er dan eigenlijk precies?
Heb het ook over vakantie. In Litouwen was (toen ik er heen zou voor een halfjaar, wat niet door is gegaanquote:Op woensdag 16 april 2008 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je langer bent in het buitenland dan een paar weken, kan een buitenlandse prepaid toch flink wat geld schelen..
Als ik op vakantie ben, sms, bel en neem op met mijn Nederlandse nummer..
liever bier en tieten gehadquote:
Pumpsquote:Op woensdag 16 april 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar ik wilde ook pumps, laarsjes, sandaaltjes..etc. etc. etc..
Don Carlo zwart met witte onderkantquote:
Eikelquote:
Si. wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je langer bent in het buitenland dan een paar weken, kan een buitenlandse prepaid toch flink wat geld schelen..
Als ik op vakantie ben, sms, bel en neem op met mijn Nederlandse nummer..
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pumps![]()
Ik koop ze te vaak, vind ze te mooi, maar draag ze bijna nooit. Sneakers dan maar
Bier is ook niet te drinken, dus ik begrijp het welquote:Op woensdag 16 april 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:
Ik ben naar Guus Meeuwis concert geweest vorig jaarBier werd alleen meer gegooid dan opgedronken. En dat lijkt mij nou weer zonde...
Klompen ftwquote:Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ook. Op sommige probeer ik te lopen maar het lukt nooit zo goed
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik mag in juni een nieuw abbonement afsluiten, hebben we die Iphone dan al in de gewone telefoonzaken liggen hier in Nederland? Anders moet ik maar gewoon eens een waterbus nemen daar liggen ze ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |