Kan nog goedkoper: http://www.compustunt.nl/shop/index.php?cPath=282quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:14 schreef erikkll het volgende:
www.boxxed.nl
275 euro, nieuw, vast wel een dealer bij je in de buurt.
Wat is je prijs?? zonder Windows installatie.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb binnenkort een s478 P4 - 2,8Ghz met Intel mATX mobo (alles onboard) en 512mb DDR1. HDD keuze uit IDE 80gb of SATA 160GB. Ook behuizing met voeding heb ik nog wel, zelfs een legitieme XP-key en install zou tot de mogelijkheden behoren.
Sorry, was je vergeten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:44 schreef magicjapie het volgende:
[..]
Wat is je prijs?? zonder Windows installatie.
Uiteraard ook IDE-poortenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:48 schreef magicjapie het volgende:
Ed,
wat vragen over je pc:
kunnen er op het mobo ook IDE schijven aangesloten worden??
Wat voor DDR geheugen moet er precies in?
Zit er wel een DVD-rom speler in?
Heb je toevallig nog een witte / beige kast ipv zwarte / grijze??
Aangezien ik 2 witte / beige kasten heb staan... en geen zwarte onderdelen heb...quote:Op zondag 20 april 2008 10:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Uiteraard ook IDE-poorten
DDR1
Geen optical. Heb nog wel een cd-rom speler liggen ergens, maar ik kan misschien nog wel aan een dvd-speler komen, gaat dan alleen even duren.
Een witte/beige kast? Wie wil dat nou?Nee sorry, als ik die nog had, was ie weggeflikkerd
Kan ik je nog ergens mee over de streep trekken?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef magicjapie het volgende:
ik ga het overleggen met mijn ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |