Nu even nietquote:
huub is moequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
hoezó gaan ze wéér een film kijken?
Huis vol bezoek en áán gaat ie weer
geniaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
Ik zat de hele tijd al te kijken aan wie of wat Ricardo me nou doet denken
Maar ik ben er uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat dan wat dan? Heb nu geen streams nmlquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu even niet![]()
Ik mag hopen dat dit gescript is.
Doe ik thuis ook toch niet. Je hele huis vol visite en dan zeg je, kom we gaan een filmpje kijken. Zeker als je de meeste gasten al heel lang niet hebt gezienquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
hoezó gaan ze wéér een film kijken?
Huis vol bezoek en áán gaat ie weer
Nee, gewoon het licht alvast uitdoen en opruimenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Doe ik thuis ook toch niet. Je hele huis vol visite en dan zeg je, kom we gaan een filmpje kijken. Zeker als je de meeste gasten al heel lang niet hebt gezien
Kind van me!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Okay, het is een uur later.
Maar dan kom ik ook maar uit de kast.
Ik ben haar omgebouwde broer
Ik weet het niet. Tenzij Riflardo ze weer terug heeft gestampt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft ie zijn bolletjes al uitgepoept inmiddels?
oehquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft geen zin om het trash te roepen voor de film
H: 'Voor mijn part gooien ze Zyclon B in de chillroom"
want cementa en amanda houden van mensen met een grote mond. (en ze houden natuurlijk ook alleen van mede-sletten)quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef ruby het volgende:
Riflardo wil van Cementa (schrijf je dat echt zo???) weten wie ze het minst leuk vindt in de villa.
Kwijlebabbel wil uiteraard wil stoken.
Cementa zegt Claire.
wat een onverwachte zelfkennisquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef jacq2 het volgende:
uitspraak van het licht cementa:
ik heb op het eerste gezicht een eigen mening.......
Ooo, gaan ze naar Jimmy Woo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:10 schreef RSie het volgende:
[..]
jep, als ie met zijn matties op zaterdagavond in de JimmyWoo bivakkeert!
Waarschijnlijk op het tweede gezicht ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef jacq2 het volgende:
uitspraak van het licht cementa:
ik heb op het eerste gezicht een eigen mening.......
Wat is ST (SV is naar ik aanneem streamverslag), en hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef Lady-night het volgende:
Op VOL is de ST een week dicht.....zit e dan als SV-er....kom ik maar hier
Dag Desii, tot morgen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef Desii het volgende:
okeeej film.... tijd voor een potje kolonisten.... latersss
Zijn er dan ook geen streamverslagen daar?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef Lady-night het volgende:
Op VOL is de ST een week dicht.....zit e dan als SV-er....kom ik maar hier
ST= Streamtalk.....SV is moelijk om te doen zonder quotesquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn er dan ook geen streamverslagen daar?
Zeker weer van die sfeerverziekende posters?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:31 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ST= Streamtalk.....SV is moelijk om te doen zonder quotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |