Mag ik ook even de trotse mama zijn...
Jetske is zooooo leuk en lief en slim. Ze praat echt de oren van je hoofd af, hele zinnen komen er uit. Tette (Jetske) naar beneden, bootje eten samen met mamma. Kakkelien 

, samen puzzel maken met tette? (Ik heet Jacqueline) Tijn kusje geven? Ahhhh, baby lief, Tijn lief. even knoffelen mama? Magge tette knoffelen baby Tijn? 

En ze kan tellen tot 20. Goed, het is niet altijd in de juiste volgorde maar de meeste cijfers komen er goed achter elkaar uit. En ze maakt grapjes 

Laatst wilde ze geholpen worden bij haar toetje (mamma kakkelien elpen toetje eten). Dus ik wil haar gaan helpen "nee, niet mamma elpen" OK, wil je dat papa je helpt "nee, niet papa elpen" Ga je dan zelf je toetje eten Jetske? "Nee, tijn tette elpen" En dat dan eerst met zo'n hele ondeugende smile gevolgd door heel hard lachen. 
Maar soms ook heel ontroerend, laatst werd ze huilend wakker. Ze had gedroomd: "auto mama boem, tette uilen 

"
En "billenblaas"is hier ook een hit! "Mamma, nog een keer" Mamma, nog een keer billenblazen