) en weet zich zo goed duidelijk te maken. Loopt naar de speelkamer en wijst naar boven, naar een kast. Keiuh, keiuh, zegt ie dan: kleien.
 ) en weet zich zo goed duidelijk te maken. Loopt naar de speelkamer en wijst naar boven, naar een kast. Keiuh, keiuh, zegt ie dan: kleien.  En toen hij er weer mee klaar was en ik de spullen had dichtgedaan, zei hij: "Dag keiuh!"
 En toen hij er weer mee klaar was en ik de spullen had dichtgedaan, zei hij: "Dag keiuh!" 

Het was erg gezellig. Ik heb echt genoten van het weekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:10 schreef Mibos het volgende:
Kap. Pannenkoek van harte met je twee flenzen en hebben ze het leuk gehad afgelopen weekend??? En jij natuurlijk ook...

hij klinkt geweldig schattig.
 hij klinkt geweldig schattig. de 1 eet nou eenmaal meer dan de ander. (zoals de 1 ook eerder loopt als de ander) Ezra is ook altijd een drabber geweest met eten, als baby met zijn flessen en nu nog steeds. de ene dag eet ie als een bootwerker, de rest van de week ben ik blij als er wat in gaat. maar hij groeit en hij is blij, dus het zal wel.
 de 1 eet nou eenmaal meer dan de ander. (zoals de 1 ook eerder loopt als de ander) Ezra is ook altijd een drabber geweest met eten, als baby met zijn flessen en nu nog steeds. de ene dag eet ie als een bootwerker, de rest van de week ben ik blij als er wat in gaat. maar hij groeit en hij is blij, dus het zal wel. 

en van de week, toen het zo warm was, hebben ze een badje met water gewoon binnen op de groep gezet! De kleintjes in hun luier en spetteren maar. Echt heel erg leuk en lief om te zien.
 en van de week, toen het zo warm was, hebben ze een badje met water gewoon binnen op de groep gezet! De kleintjes in hun luier en spetteren maar. Echt heel erg leuk en lief om te zien. 

.
. .
 . 

Goed om van jullie te horen hier! En wat heeft Eva nog steeds de looks van haar moeder!
 Goed om van jullie te horen hier! En wat heeft Eva nog steeds de looks van haar moeder! 

Hier hetzelfde, ik forceer de eerste hap ook wel eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef appelsap het volgende:
Vaak is het bij hem de eerste hap (of twee) die er even in moet, zodat hij kan proeven of het lekker is en dan wil hij uit zichzelf ineens meer.

Hoe bedoel je dat dan? Dat ik hem een optie zou moeten geven van: dit mag niet, maar dit mag je wel doen? (bijvoorbeeld met zijn auto's spelen.)quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Appelsap, ik zei ook dat hij het wel begreep maar waarschijnlijk weet ie nog niet wat ie ipv wat ie niet mag doen wel mag doen. Past wel bij zijn leeftijd en creatief zijn ze zeker
Bij Brent is het ook soms net hoe zijn pet staat. De ene keer lacht hij je regelrecht uit als je em serieus aankijkt en de andere keer trekt ie zijn pruillip en komt ie troost zoeken.

Ik vind het heel fijn om dit te lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:09 schreef Sugar het volgende:
Het is echt een heerlijk, heerlijk, heerlijk jong.

).
 ).

. Alle uitgespuugde stukjes die teveel schil ofzo hadden werden wel weer netjes in het schaaltje teruggelegd.
. Alle uitgespuugde stukjes die teveel schil ofzo hadden werden wel weer netjes in het schaaltje teruggelegd.   Haar papa en ik hebben er maar wat uitgevist voor onszelf, en zij heeft zich ongans gegeten in komkommer. En gelukkig ook wat lasagne
 Haar papa en ik hebben er maar wat uitgevist voor onszelf, en zij heeft zich ongans gegeten in komkommer. En gelukkig ook wat lasagne  . Brood gaat dus wel goed, dus over de koolhydraten maak ik me maar geen zorgen.
. Brood gaat dus wel goed, dus over de koolhydraten maak ik me maar geen zorgen.

quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat dan? Dat ik hem een optie zou moeten geven van: dit mag niet, maar dit mag je wel doen? (bijvoorbeeld met zijn auto's spelen.)

lief is dat en knap! en soms ook eng ja
 lief is dat en knap! en soms ook eng ja  maarja, vallen en opstaan enzo
 maarja, vallen en opstaan enzo  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |