quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zich beledigd voelt als een soort muziek wordt aangevallen omdat hij zich met een groep identificeertBouw zelf eens wat karakter ofzo
met je verwensingen
En het album met de hives was ook maar matigjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef Reddiablo het volgende:
ben best nieuwsgierig... Timbaland heeft ook met Beck en The Hives samengewerkt, waarom niet een interessant project met Cornell?
Waar slaat dit nou weer op? Wat een sad persoon ben jij eigenlijk. Dus dat betekent dat 50 cent hetzelfde als Timbaland is? Lekkere 'kenner' ben je.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:33 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Zet jij maar lekker 50 cent ofzo op, kej?
En waar slaat deze post nou weer op. Sinds wanneer is MUZIEKSMAAK niet iets persoonlijks?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
In de Br33z@h- kringen is hij mischien onbekend ja. Kan me voorstellen die ali-b, yes-r, de pussycat dolls, Rihanna enz luisteren nog nooit van hem hebben gehoord![]()
Zal de de naam Chris Cornell eens laten vallen bij de muzikaal wat volwassenere mensen met verstand van zaken zal het omgekeerde het geval zijn
Ja ik zou natuurlijk een beknopte beschrijving kunnen geven over de verschillende stijlen, invloeden enzovoort van deze artiesten maar wat ik bedoelde is dat dit de artiesten zijn die in bepaalde kringen allemaal tof gevonden worden en voor een groot deel toch ook op dezelfde doelgroep gericht zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En waar slaat deze post nou weer op. Sinds wanneer is MUZIEKSMAAK niet iets persoonlijks?
Iedereen die de pussycatdolls luistert is een 50cent-imbeciel?
Persoonlijk vind ik PCD en in mindere mate Rihanna te pruimen, betekent dat dat ik naar 50cent luister?
Wat is dat precies? Zo'n rasneger?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:29 schreef Nepalist het volgende:
Muziek is best goed, maar blijft een rasneger.
Het betekend in ieder geval wél dat je kut muziek luistert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En waar slaat deze post nou weer op. Sinds wanneer is MUZIEKSMAAK niet iets persoonlijks?
Iedereen die de pussycatdolls luistert is een 50cent-imbeciel?
Persoonlijk vind ik PCD en in mindere mate Rihanna te pruimen, betekent dat dat ik naar 50cent luister?
Het valt beiden onder de noemer 'klinkt goed, maar vervangbaar en irritant na tien luisterbeurten'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Wat een sad persoon ben jij eigenlijk. Dus dat betekent dat 50 cent hetzelfde als Timbaland is? Lekkere 'kenner' ben je.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:36 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het valt beiden onder de noemer 'klinkt goed, maar vervangbaar en irritant na tien luisterbeurten'.
Het klinkt aardig... beetje verkeerde woordkeuze maar het klinkt aardig. Maar het is niet onderhoudend. Dat is eigenlijk wat ik kwijt wilde.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klinkt goed????? WTF! Bagger zul je bedoelen.
13 in een dozijn nummer. gewoon het zoveelste R&B nummer maar dat was wel te verwachtenquote:
R&B?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
13 in een dozijn nummer. gewoon het zoveelste R&B nummer maar dat was wel te verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |